Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejzchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
Marketingový audit
Čevelová, Petra ; Rajnoch, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracování na téma marketingový audit. Jejím cílem provedení marketingového auditu ve firmě XX. Předmětem auditu je jejich nejstarší produkt, a to v plné šíři, tj. celkové zhodnocení marketingové činnosti firmy. Marketingový audit je nástroj analýzy v této diplomové práci. Poznatky shrnuji v analýze SWOT, na jejímž základě jsem vypracovala seznam doporučení s cílem vylepšení fungování marketingových činností, následně jsem sestavila přibližný rozpočet pro tyto kroky, stejně tak jako předpokládané výnosy pro firmu. V závěru firmě doporučuji podstoupení následného auditu, který ověří správnost provedení změn.
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou podniku i jeho okolí, jež neobsahuje pouhou analýzu současné situace společnosti, ale také návrh opatření. Marketingový audit v této práci je proveden na základě metodiky popsané v teoretické části a skládá se z analýz šesti vzájemně souvisejících částí. Z nichž první část, audit marketingového prostředí, se zabývá analýzou externího prostředí společnosti IMI Hydronic Engineering realizovanou skrze PESTLE analýzu a Porterův model 5 sil. Následujících pět částí se zaměřuje na audit interního prostředí této společnosti. Těmito části jsou audit marketingové strategie, audit marketingu, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových funkcí. Výsledky jsou sumarizovány v komplexní SWOT analýze. Doporučení, návrhy změn, strategie, cílů i KPI jsou uvedeny v závěru práce.
Marketingový audit ve vybrané firmě
ŠACHTA, Martin
Diplomová práce se zabývá provedením marketingového auditu u vybrané společnosti. Pro analýzu byla vybrána strojírenská společnost ENGEL Strojírenská spol. s.r.o. se sídlem v jihočeské Kaplici. Diplomová práce je rozčleněna na úvod a cíle, literární rešerši, charakteristiku společnosti, provedení samotného marketingového auditu, návrh řešení změn, závěr a seznam literatury. V literární rešerši je charakterizován marketing, mikro a makro prostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýzy konkurentů a marketingový audit. V další části je provedena charakteristika vybrané společnost a stěžejní část práce se věnuje provedení samotného marketingového auditu. Je zde proveden audit marketingového prostředí, audit marketingové strategie, audit marketingové organizace, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových činností. Potřebné informace jsou získávány prostřednictvím řízených rozhovorů s managementem společnosti. Na základě zjištění, které vyplynuly z marketingového auditu, je dán návrh řešení změn pro zlepšení stávající situace ve firmě.
Audit marketingové strategie vybrané firmy
KNĚZKOVÁ, Martina
V bakalářské práci jsem se zabývala auditem marketingového prostředí firmy LUKR ingeneering a.s. Cílem této práce bylo provedení analýzy firmy LUKR ingeneering a.s. a na jejím základě zhodnotit stávající marketingovou strategii a navrhnout řešení vzniklé situace. Zabývala jsem se tedy analýzou marketingového prostředí, jak mikroprostředí, tak i makroprostředí firmy prostřednictvím několika analýz (jako je STEP, analýza konkurence, porterův model pěti sil a jiné), podle kterých jsem situaci ve firmě hodnotila. Dále jsem se pokusila určit přednosti a nedostatky firmy a nakonec předložit řešení k odstranění těchto nedostatků a zlepšení situace.
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení, které je členěno na fázi plánování, realizaci a kontrolu. Druhá, praktická část, charakterizuje odvětví stavebnictví a firmu, ve které byla diplomová práce zpracována, je zde provedena analýza jednotlivých fází marketingového řízení ve firmě. V závěrečné části je provedeno zhodnocení tohoto způsobu řízení, návrhy na opatření ke zlepšení situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.