Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  začátekpředchozí153 - 162dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace obchodního modelu e-shopu Jednoručky.cz
Chvojka, Jan ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zdokonalení obchodního modelu malého internetového obchodu Jednoručky.cz, který se zabývá prodejem nakládacích činek. Cílem práce je odhalit zásadní nedostatky v jeho strategii, nalézt hlavní příčiny poklesu tržeb tohoto e-shopu a navrhnout změny, které povedou k zajištění bezproblémového chodu a opětovnému růstu počtu objednávek. V teoretické části jsou nejprve popsány základní aspekty důležité při založení a provozu e-shopu, spolu s představením některých aktuálních trendů z oblasti internetového marketingu a možností, které se českým podnikatelům nabízejí pro získávání informací z této oblasti. Praktická část této práce charakterizuje a hodnotí interní procesy a strategii e-shopu Jednoručky.cz a na základě takto získaných zjištění navrhuje komplexní plán optimalizace jeho obchodního modelu. Ten bude v obchodě realizován v průběhu roku 2015.
Tvorba a řízení online překladatelské služby
Matoušek, Ondřej ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout systém fungování a řízení konkurenceschopné online překladatelské služby, a dále její uživatelské rozhraní. Návrh systému fungování a řízení spočívá v analýze postupů a mechanismů konkurence, jejich modifikaci a následné implementaci do vlastního procesního modelu. Návrh uživatelského rozhraní spočívá v aplikaci osvědčených principů grafického designu na konkrétní potřeby služby. V práci jsem navrhl službu, která je konkurenceschopná na globálním trhu online překladů.
Analýza trhu s elektronickými knihami
Nováková, Marie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předložená diplomová práce analyzuje trh s elektronickými knihami. Cílem práce je pokusit se stanovit optimální postup tvorby ceny elektronické knihy. Jsou definovány nejdůležitější subjekty na trhu s knihami a je kladen důraz na představení změny jejich role s příchodem e-knih. Práce se neomezuje jen na model prodeje elektronické knihy, ale jsou diskutovány i alternativní obchodní modely stojící na elektronické knize jakožto objektu monetizace. Závěr práce představuje shrnutí zjištěných poznatků a předkládá možný trend dalšího vývoje v popisované oblasti.
Návrh strategie na základě analýzy firmy Project Education
Nárožná, Monika ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hanuš, Radek (oponent)
Podmínky na trhu se neustále mění. Firmy se snaží poskytovat co nejlepší výrobky a služby, být konkurenceschopné a dlouhodobě udržitelné. Na trh neustále přicházejí nové firmy, které konkurují těm dosavadním. Zákazníci poptávají kvalitní výrobky a služby a chtějí si splnit přání. A to je velkou výzvou pro strategické řízení podniku, které musí na podněty z externího prostředí efektivně reagovat a navrhnout strategii, aby bylo dosaženo podnikových cílů. Diplomová práce nabízí teoretický pohled týkající se strategie, strategického řízení a strategické analýzy. Teoretické poznatky jsou aplikované v praktické části práce a pomocí výsledků ze strategické analýzy byl vytvořený návrh strategie podniku ve formě business modelu.
Lokační data se zaměřením na oblast retailu
Kalus, Vilém ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaobírá teorií a praktickým pohledem na oblast Location Intelligence. Konkrétně pojednává o určitých částech při vývoji aplikace Geolitica, zaměřenou na analýzu zákaznického chování pro majitele retailových objektů (maloobchodních prodejen) specializovaných na koncového zákazníka. Představuje tak novou možnost pro výzkum spotřebitelského chování. Téma lokačních dat proto, že předmětem zkoumání je pohyb zákazníků po určité obchodní ploše. Aplikace slouží jako nástroj pro majitele obchodních ploch (nebo marketéry) pro podporu lepšího zacílení na zákazníky. Aplikaci celkem vyvíjeli čtyři řešitelé - tři diplomanti (Martin Matějka, Tomáš Rosenberger a Vilém Kalus) a Ondřej Funiok. Mezi hlavní cíle diplomové práce bylo popsat aplikaci z pohledu businessu a vytvořit návrh uživatelského rozhraní. Pomocí business modelu jsme schopni pochopit, jak aplikaci uvést do komerčního světa. Cílů bylo dosaženo prvotně pomocí rešerše tématiky Location Intelligence, stanovení teoretických základů k informatice a geo-informatice. Stanovení pojmů a teorií k Business Intelligence, Location Intelligence a vybraným business modelům. Praktická část se věnovala aplikaci daného business modelu na vyvíjený produkt. Diplomová práce pokračuje soupisem poskytovaných funkcí. Z popisu vychází předpoklady pro řešení uživatelského rozhraní. Praktickou část završí případ užití aplikace v prostředí Vysoké školy ekonomické v Praze. Přínos diplomové práce se skrývá v řešení projektu aplikace, jež má vizi uvedení do praxe. Další přínosy jsou v teoretickém příspěvku do oblasti Location Intelligence, kde nacházíme poměrně málo teoretických zdrojů, a analytický postup pro návrh uživatelského rozhraní aplikace.
Analyze of business plan for IT projects
Piala, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh rámce pre spracování podnikatelského plánu v oblasti IT. Důraz sa klade na návrh využitelného rámce, odvozeného z teoretických poznatkov. V první kapitole práce je rozebraný pojem podnikatelský plán na teoretický úrovni. Dál je tu uveden vývoj investic do start-up projektů v oblasti IT. Druhá kapitola obsahuje návrh nového rámce pro zpracování podnikatelského plánu na základě výstupů z kapitoly první. Třetí kapitola práce je praktickou ukázkou použití navrhnutého rámce. Nejdřív je uvedený Executive Summary a následně kompletný podnikatelský plán start-up projektu v oblasti IT ( konkrétně oblast instalace, konfigurace a prodeje hardwaru), který je zpracovaný podle navrženého rámce.
Podnikatelský plán v oblasti fitness center
Chmelík, Dan ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Finardi, Savina (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu fitness centra s následným vyhodnocením investice. Nejprve se představí samotný produkt a vlastnická struktura, následuje analýza trhu, zákazníků, analýza konkurence a analýza dodavatelů, ve které se vícekriteriálně rozhoduje za pomoci Saatyho metody a metody lineárních funkcí užitku. Na to navazuje personální zabezpečení a marketingový plán včetně marketingového mixu a marketingového rozpočtu. Ve finančním plánu je sestavena počáteční rozvaha, výkaz cash flow, výkaz zisků a ztrát pro první rok a následně rozvaha po prvním roce podnikání. V této části je vypočten bod zvratu. Samotnému vyhodnocení projektu předchází analýza rizik. Je zkoumána citlivost kritéria výsledek hospodaření za působení dvou, respektive čtyř faktorů. K hodnocení investice jsou použity statické a dynamické metody hodnocení. Za určitých podmínek je projekt životaschopný.
Franchising jako forma rozvoje firmy
SMÍTKOVÁ, Věra
Téma diplomové práce je Franchising jako forma rozvoje firmy. Hlavní cíl práce spočívá ve vypracování franchisingového modelu podnikání a jeho postupu, který by byl aplikovatelný na firmu. Dalším cílem je navržení jednotlivých kroků postupu a opatření pro zajištění správného fungování celého franchisingového systému.
Návrh a realizace služby Rezervačník
Houžvička, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace vlastního SaaS projektu Rezervacnik. Práce je rozdělena do tří částí. První teoretická slouží k vymezení pojmu SaaS a Cloud Computingu a stanovení základních výhod a nevýhod služeb SaaS. Druhá část analyzuje a navrhuje informační model poskytovatele SaaS. Poté jsou představeny základní aplikace na řízení provozu SaaS, které jsou prozkoumány a srovnány. Poslední část představuje projekt Rezervacnik a vymezuje základní výhody online rezervací. Následně je ověřován tržní potenciál projektu. Po zjištění tržního předpokladu jsou navrhovány veškeré části projektu. Na závěr je představena i část realizace.
Obchodní modely digitální distribuce audia
Hlaváček, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá současným stavem trhu hudby a mluveného slova ve světě a v České republice. Zkoumá používané technologie, platební systémy a obchodní modely, přináší aktuální informace z vývoje hudebního průmyslu. V modelové části je popsán ideální obchodní model, který navazuje na dostupné trendy a vytváří vizi obchodování do budoucna. V praktické části je tento model na základě zadání fiktivní firmy (avšak vycházející z reálného prostředí) upraven a přizpůsoben českým podmínkám. Závěrečná SWOT analýza ukazuje silné a slabé stránky a příležitosti a faktory ohrožující vytvořený model.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   začátekpředchozí153 - 162dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.