Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Uber
Pešíčková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Houžvička, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá firmou Uber, nejúspěšnějším startupem roku 2016, a její marketingovou strategií. Cílem práce je seznámení s firmou Uber, jejím pozadím, business modelem a působením na českém trhu. Praktická část práce je věnována marketingové strategii Uberu pro Českou republiku, marketingovým online i offline aktivitám a následně jejich analýze. Součástí práce je také analýza konkurence a SWOT analýza. Závěrem práce hodnotí postavení Uberu na českém trhu a potenciál firmy do budoucna.
Návrh a realizace služby Rezervačník
Houžvička, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace vlastního SaaS projektu Rezervacnik. Práce je rozdělena do tří částí. První teoretická slouží k vymezení pojmu SaaS a Cloud Computingu a stanovení základních výhod a nevýhod služeb SaaS. Druhá část analyzuje a navrhuje informační model poskytovatele SaaS. Poté jsou představeny základní aplikace na řízení provozu SaaS, které jsou prozkoumány a srovnány. Poslední část představuje projekt Rezervacnik a vymezuje základní výhody online rezervací. Následně je ověřován tržní potenciál projektu. Po zjištění tržního předpokladu jsou navrhovány veškeré části projektu. Na závěr je představena i část realizace.
Project Management v E-business projektech
Houžvička, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Bakalářská práce navrhuje komplexní postup řízení e-business projektů. Celý tento proces, neboli životní cyklus projektu, začíná postupným rozšiřováním návrhu projektu (správném stanovení cílů, termínů, rozpočtu a výběru zdrojů). Poté se k tomu přidávají jednotlivé analýzy (trhu, databáze, procesů a architektury aplikace). Dále následuje procesní plán (výčtu úkolů a jejich delegace) a projektová implementace (popisuje vypracování na sebe navazující prácích a výběrem jejich řešitelů), na kterou úzce navazuje fáze testování (uživatelské, bezpečnostní a výkonové). Posledními fázemi jsou uzavírání a předávání projektu. Druhá část práce obsahuje seznam vybraných nástrojů, které umožňují efektivní řízení projektů. Tyto nástroje jsou rozděleny na dvě části komerční a nekomerční. U vybraných nástrojů jsou popsány postupy a metodiky pro jejich používání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.