Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv hraní videoher na sociální vztahy hráčů
Kůra, Michal ; Lukavská, Kateřina (vedoucí práce) ; Hrabec, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem hraní videoher na sociální vztahy. Hlavním cílem je zjistit, jak se liší kvality vztahů k blízkým osobám hráčů a osob, které videohry nehrají. Pro ohodnocení kvality vztahů je použit dotazník Network of Relationships Furmana a Buhrmestera. Získané hodnoty jsou porovnány u skupin hráčů a "nehráčů". Mimo tyto základní dvě skupiny byly porovnávány vztahy i u několika dalších souborů - například hráči online a offline her, muži a ženy nebo hráči, kteří hrají sami a hráči hrající s přáteli. Na základě dotazníkového šetření bylo zjištěno, že se kvality vztahů u skupin hrajících a nehrajících osob statisticky významně neliší. Porovnávání některých dalších skupin přineslo zajímavé rozdíly mezi vztahy mužů a žen nebo zjištění negativního vztahu mezi průměrným herním časem a kvalitou vztahu s některými členy rodiny.
Úzké sociální vazby a jejich role v prostředí virtuálních komunit
Burešová, Lucie ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Mitrenga, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou fungování virtuálních komunit v souvislosti se sociálním kapitálem jejich členů, který získali v rámci tohoto prostředí. Problematika virtuálních komunit je zasazena do širší diskuse o podobě komunitního života v moderních společnostech a vlivu nových médií na sociální jednání, identitu jedinců a sdružování se. Pozornost je věnována především propojování virtuálního prostředí s reálným skrze offline srazy a tomu, jak toto propojení ovlivňuje sociální vazby uživatelů a život komunity. Na základě provedené případové studie konkrétní komunity vytvořené kolem literárně herního serveru www.darkage.cz práce rozebírá vliv úzkých sociálních vazeb mezi uživateli na fungování této komunity v rámci jejího vývoje v čase.
Addictive behaviour on the Internet
Vondráčková, Petra ; Kalina, Kamil (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
ZÁVISLOSTNÍ CHOVÁNÍ NA INTERNETU Petra Vondráčková Abstrakt: Tato práce se věnuje tématu závislostního chování na internetu, které mapuje na třech různých úrovních: na úrovni obecné populace (kvantitativní přístup), a některé z výsledků této studie jsou více popsány na skupinové úrovni a individuální úrovni (kvalitativní přístup). První kvantitativní studie se zabývá prevalencí závislostního chování na internetu v obecné populaci v České republice a některé z výsledků porovnává s těmi v Chile a ve Švédsku. Druhá kvalitativní studie mapuje motivaci závislostního chování na internetu ve skupině MMORPG hráčů vykazujících rysy závislostního chování na internetu a třetí studie popisuje rozvoj závislostního chování na internet a jeho léčbu. Bylo zjištěno, že v České republice je v obecné populaci ohroženo závislostním chováním na internetu 3,7% uživatelů internetu a celkem 3,4% uživatelů vykazuje rysy závislostního chování. Hráči MMORPG s rysy závislostního chování na hraní online her hrají tyto hry především za účelem relaxace, seberealizace, sociálního kontaktu a zbavení se nudy a důvody, díky kterým se rozhodli omezit své online hraní, jsou uvědomění si závislostního chování, zdravotní důvody, impulzy z prostředí a impulzy ze hry. Léčba závislostního chování na internetu by se neměla soustředit jen na příznaky...
Závislost na online počítačových hrách: Má časté hraní vliv na životní styl hráčů?
Riegrová, Kateřina ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá online počítačovými hrami a jejich vlivem na životní styl hráčů. Práce je rozdělena na 2 části ─ teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou popsány základní údaje o historii počítačových her a internetu, rozdělení počítačových her, závislostním chování na internetu a počítačových hrách a také problémy, které může nadměrné užívání počítače způsobovat. Ve výzkumné části jsem se snažila najít odpověď na výzkumné otázky. Cílem práce bylo zjistit, zda nadměrné hraní počítačových her ovlivňuje zdravotní stav, trávení volného času, pracovní výkonnost, plnění školních povinností, vztah s rodinou a přáteli a další oblasti každodenního života. Ke sběru dat jsem využila kvantitativní i kvalitativní metody. Pomocí dotazníku jsem rozdělila respondenty na dvě skupiny. Do první spadali ti, kteří naplnili kritéria závislosti nebo jsou závislostí ohroženi a do druhé naopak ti, kteří tato kritéria nesplňují. Poté jsem zvolila semistrukturované rozhovory, pomocí nichž jsem zjišťovala všechny údaje týkající se životního stylu hráčů. V kvantitativní části výzkumu jsem zvolila metodu ankety, kdy jsem vyvěsila dotazník na webové stránky a požádala hráče o vyplnění. Celkem jsem získala 59 respondentů. Průměrný věk výzkumného souboru byl 22 let. Věkové rozmezí pro hráče, kteří naplnili...
Role plaiyng v online počítačových hrách
Mikoláš, Michal ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Buchtík, Martin (oponent)
Autor se v textu zabývá speciálním žánrem počítačových her, kterým jsou tzv. MMORPG hry, navržené pro simultánní hraní velkého počtu lidí. Zaměřuje se na role- playing, tedy činnost, ve které hráči přijímají smyšlenou roli přisouzenou jimi vytvořeným avatarem. Mimo popisu avataru práce obsahuje taktéž obecný popis her a onlinových her a charakteristiku umělých světů a guild. Základní myšlenkou práce je, že role-playing není homogenní záležitostí a nabývá různých forem dle toho, jaké herní zaměření si daná guilda/server zvolila. Pro podpoření této myšlenky byla nasbírána data v prostředí hry World of Warcraft. Autor vytvořil vlastní avatar, s jehož pomocí sledoval činnost ostatních, pořizujíc přitom "terénní poznámky" a záznamy chatování mezi hráči. Komparace dat pořízených ve dvou odlišně zaměřených guildách pomohla vytvořit základní definice a vlastnosti role- playingu v onlinových hrách.
Robot na hrani online her
Křípal, Zbyněk ; Rychlý, Marek (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Cílem projektu je navrhnout a implementovat robota pro odehrávání tahů online her vyžadujících pro svůj běh internetový prohlížeč. Robot si stáhne internetovou stránku a na základě jejího obsahu a konfiguračních souborů rozhodne o dalším postupu, např. vyplnění a odeslání webového formuláře.
Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Beran, Pavel ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.
Reálná aplikace metod dobývání znalostí z databází na praktická data
Mansfeldová, Kateřina ; Máša, Petr (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá kompletní analýzou reálných dat v oblasti her pro více hráčů dostupných zdarma. Analýza je postavena na metodice CRISP-DM s použitím metody GUHA a systému LISp-Miner. Cílem práce je analýza odchodu hráče ve hře kulečník od společnosti Geewa a.s.. Praktická část se zabývá celým procesem dobývání znalostí z databází od teoretických znalosti týkajících se odchodu hráče, stanovení definice odchodu, přes porozumění dat, jejich extrakci, modelování až po získané výsledky. V rámci práce jsou nalezeny hypotézy závislé na různých faktorech hry.
Návrh systému pro gamehosting
LEVÝ, Ondřej
S nástupem moderních technologií, výkonných počítačových sestav, velkého množství příslušenství a všude přítomného vysokorychlostního internetu se k moderním online hrám dostává čím dál více uživatelů. Už to nejsou pouze jednoduché tahové hry se špatným grafickým zpracováním, ale jsou to do detailu vymodelované online hry, které slibují nekonečnou zábavu. Existuje zde mnoho multiplayerových her, které může hráč hostovat pro své kamarády. Zaměřil jsem se na tuto problematiku, která není nejjednodušší. Shrnul jsem možné typy serverů a operačních systémů. Nastínil jsem bezpečnostní hrozby a jak server zabezpečit před potencionálními útoky z venčí. Vytvořil jsem návod a naprogramoval Admin control panel, kterým lze hostovanou hru snadno ovládat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.