Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vztahy globálních měst optikou analýzy sociálních sítí
Diviák, Tomáš ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Šubrt, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá globálními městy coby klíčovými aktéry v procesu globalizace. Důraz je kladen na sítě mezi těmito městy, které jsou utvářeny jejich vzájemnými vztahy. Ve třech částech této práce jsou nejdříve představeny relevantní teoretické aspekty globálních měst a jejich sítí: jednak definice a výčty globálních měst jako takových a pak Smithova a Timberlakova typologie toků mezi globálními městy. V metodologické části je představena analýza sociálních sítí jakožto dynamicky se rozvíjející metodologický nástroj a zároveň užitečná optika pro popis vztahů mezi globálními městy. V poslední části jsou analyzovány sítě toků sociálních a politických mezi globálními městy obsaženými ve výčtu AT Kearney. U obou sítí jsou vypočteny míry centrality, identifikovány podskupiny a sítě jsou také popsány jako celek. Na základě analýzy obou sítí lze říci, že nejvýznamnějšími a nejmocnějšími městy jsou Tokio, Londýn, Paříž a Washington.
Diagnostika komunikace v občanském sdružení
Techlová, Pavlína ; Šafr, Jiří (vedoucí práce) ; Furmaníková, Lada (oponent)
Kvalita komunikace v organizaci se projevuje v úrovni řízení, ovlivňuje vztahy mezi pracovníky a podmiňuje procesy, stejně jako celkové fungování organizace. S opuštěním starého konceptu řízení organizací, v němž komunikace sloužila především k předávání pokynů, sílí zájem o komunikační proces a jeho podmínky. Diagnostika umožňuje poznat současný stav a identifikovat problematické oblasti projevené v komunikačním procesu. Teoretická část práce, věnovaná tématu organizace a jejího rozvoje ve vztahu ke komunikaci, podpírá empirickou část, v níž prezentuji diagnostiku organizace realizovanou v organizaci neziskového sektoru. Zkoumání se zaměřuje na dvě roviny komunikace a přináší zjištění týkající se jak komunikačního procesu, tak jeho podstatných aspektů, jako řízení, organizování, plánování a pracovních činností. Identifikaci problematických oblastí následuje doporučení pro jejich změnu a optimalizaci. Komunikace je vnímána v širším kontextu organizačního rozvoje, který se stává praktickým přínosem pro zkoumané občanské sdružení. V závěru diplomové práce uvádím reflexi rozvoje a současné úrovně fungování organizace a věnuji prostor pohledu na diagnostikované problematické oblasti jako na jevy charakteristické pro neziskový sektor. Diplomová práce by mohla sloužit organizacím podobného typu jako...
Specifika krajní pravice v prostředí Internetu
Avukatu, Jiřina ; Lupač, Petr (vedoucí práce) ; Podaná, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce "Specifika krajní pravice v prostředí internetu" pojednává o úloze Internetu v životě české extremně a radikálně pravicové scény. Zabývá se skupinami, které využívají internetových stránek a fór, zkoumá jejich projevy, strategie a cíle jejich působení, i přínos jejich činnosti v oblasti virtuální identity. Nejprve je vymezen vývoj české krajní pravice a současná situace v ČR. Dále se práce věnuje rozboru chování krajní pravice v prostředí Internetu. Je zde analyzováno působení krajní pravice ve virtuálním světě a jejich specifika ve vytváření a udržování virtuální identity členů hnutí. Přitom je věnován dostatečný prostor procesům sebereprezentace skupin, struktuře a charakteristikám komunikace, které hrají zásadní roli v procesu formování identity. V druhé, metodologické, části si práce klade za cíl zkoumat síť českých ultrapravicových stránek pomocí kombinace kvantitativních přístupů, konkrétně analýzou sociálních sítí a obsahovou analýzou. Na základě výsledků empirické části se pokusím vztáhnout poznatky teoretické části k realitě české krajně pravicové internetové scéně.
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Lorenc, Marek ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím analýzy sociální sítě Facebook a k ověření síly vlivu je využito dotazníkové šetření.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v autoservisech
Mischaniuk, Mykhailo ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tato diplomová práce řeší problematiku používání sociálních sítí v oblasti autoservisu. Hlavním cílem je strukturovaným způsobem poskytnout doporučení pro byznys jak lépe využít tyto sítě pro dosažení lepší konkurenceschopnosti. Tato práce je rozdělená do tří částí. První, teoretická část, dává základní popis těchto sítí a jejich statistiky. Tato část také pokrývá základní nástroje, které můžeme použít pro analýzu a údržbu sociálních sítí. Druhá, analytická část, se zabývá konkurenční analýzou ve sféře autoservisu a dává základní přehled nejpopulárnějších sociálních sítí na ruském internetu. Třetí, praktická část, poskytuje strukturovaný pohled na hlavní aspekty chování a údržby sociálních sítí. Tato část zahrnuje popis těchto různých aspektů a doporučení, která dávám pro konkrétní autoservis.
Virtuální obraz českého sportu skrze analýzu nestrukturovaných dat
Levý, Jan ; Jelínek, Ivan (vedoucí práce) ; Profousová, Lenka (oponent)
Analýza nestrukturovaných dat ze sociálních sítí patří mezi významné a stále se rozvíjející složky aplikace informačních technologií v marketingové praxi. Cíle práce zahrnují vytvoření testovací platformy pro analýzu nestrukturovaných dat ze sociální sítě Facebook, nalezení a aplikace metod a metrik pro analyzování těchto dat, shrnutí výsledků analýzy a vizualizace vybraných metrik pomocí ukázkového dashboardu. Struktura práce odpovídá metodám pro dosažení cílů a obsahuje sedm částí. První část shrnuje důvody, proč analyzovat data ze sociálních sítí, zkoumá přístupy k analýze sociálních sítí v současných vědeckých pracích a pojednává o komerčních nástrojích pro takovou analýzu. Druhá část rozebírá vytvoření přístupu k datovým zdrojům, strukturu vytvořených dokumentů a výběr vhodných datových zdrojů. Třetí část zpracovává téma použitých analytických nástrojů - Elasticsearch a Kibana. Čtvrtá část definuje některé otázky, které je možné si položit v rámci obrazu českého sportu na sociální síti Facebook. Pátá část určuje metriky pro vyhodnocení těchto otázek a popisuje potřebné filtrování dat. Šestá část se zaobírá samotnou analýzou a shrnuje její výsledky. Sedmá část ukazuje použití dashboardu z nástroje Kibana pro efektivní shrnování výsledků. Hlavním přínosem práce je ukázka možností analýzy sociálních sítí na příkladu obrazu českých sportovců a sportovních odvětví na síti Facebook. K analýze byl využit konektor pro stahování dat z Facebooku a nástroje Elasticsearch a Kibana, které umožnily data procházet, filtrovat a vizualizovat. Jednotlivými kroky analýzy bylo definování analytických otázek, dále definice analytických metod a metrik pro nalezení odpovědí, samotná analýza a shrnutí výsledků. Mezi nálezy analýzy patří určení sportovců s nejvyšším marketingovým potenciálem, seřazení analyzovaných sportů podle jejich obrazu mezi fanoušky a stanovení stránek s nejvíce navzájem interagujícími fanoušky.
Konkurenční analýza vybraných společností na sociální síti Facebook
Ryčl, Jan ; Feige, Tomáš (vedoucí práce) ; Louda, Jan (oponent)
Bakalářská práce analyzuje úspěšnost marketingové strategie dvou společností na sociální síti Facebook pomocí analytických nástrojů. V teoretické části se práce zabývá obecně sociálními médii, sociální zpětnou vazbou a angažovaností uživatelů. Poté ukazuje marketingové využití Facebooku a možnost analýzy dat pomocí Facebook Insights pro vyhodnocení úspěšnosti oslovení zákazníků. V praktické části se práce zabývá konkurenční analýzou Facebookových stránek Xboxu a Playstationu. Hlavním cílem je zjistit, která stránka oslovuje svoje fanoušky lépe a proč tomu tak je.
Exploratorní analýza sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook
Loušová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je představení moderních přístupů v analýze sociálních sítí. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivá sociální média, využívaná jak v České republice, tak ve světě. Dále jsou rozebrány fundamentální elementy sociálních sítí a možnost jejich analýzy pomocí softwarových prostředků. V praktické části jsou tyto základní přístupy aplikovány pro exploratorní analýzu sociální sítě studentů Fakulty managementu VŠE na sociálním médiu Facebook. Pro samotnou analýzu je použit SNA program Gephi. Cílem práce je prozkoumat sociální sítě studentů FM VŠE na FB a získat tak potenciálně užitečných informací.
Kvantitativní marketing
Ráčková, Adéla ; Hušek, Roman (vedoucí práce) ; Beck, Jiří (oponent) ; Hlaváček, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Ve své dizertační práci se zabývám řízením marketingové komunikace a technikami, které tuto komunikaci zefektivňují. Hlavním tématem je samotná optimalizace marketingové komunikace, kterou zkoumám nejprve z teoretického hlediska. Dále se věnuji analýze sociálních sítí, která poskytuje doplňující a zpřesňující informace pro prediktivní modely popisující zákaznické chování. Analýza sociálních sítí představuje přístup,který slouží ke studiu sociální struktury a jeho předmětem zájmu je rozbor sociálních vazeb jednotlivců v podobě relačních dat. K vytvoření a odhadu prediktivních modelů bylo využito modelů binární volby, přičemž největší pozornost byla věnována logistické regresi, dále pak logitovým a probitovým modelům, včetně diskuse ohledně využití modelů multinomické volby.V aplikační část byly kombinovány výše uvedené techniky. Pro případové studie byl zvolen telekomunikačního trh, který patří mezi dynamicky se rozvíjející prostředí, které je otevřené novým neotřelým technologiím a přístupům. V této práci se věnuji celkem třem případovým studiím. První případová studie je zaměřena na optimalizaci aktivní telemarketingové kampaně uskutečněné u zahraničního telekomunikačního operátora. Druhá případová studie se soustředí na optimalizaci pasivní telemarketingové kampaně, resp. optimalizaci marketingové komunikace na infolinkách u tuzemského telekomunikačního operátora. Třetí případová studie se věnuje významné změně na českém telekomunikačním trhu, která se odehrála v dubnu 2013, a roli, kterou v ní sehrály predikční modely a optimalizace.
Využití analýzy sociálních sítí při analýze sociálního okolí projektového manažera
Hájek, Martin ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Hřebíček, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu sociálního okolí projektového manažera a možnostem jeho analýzy. Sociální okolí je definováno jako souhrn netechnických faktorů působících na projektového manažera, které významným způsobem ovlivňují průběh projektu. Znalost sociálního okolí je, vedle znalosti metodik řízení projektů, projektového plánu, oboru činnosti klienta a dalších předpokladů, klíčová pro úspěch projektu. Cílem práce je definovat rozsah sociálního okolí a především prezentovat techniky a metody, jakými je možné sociální okolí analyzovat, a na základě zjištěných závěrů aktivně kultivovat projektové prostředí. Mezi další cíle práce patří formulace doporučení pro orientaci projektového manažera v jeho sociálním okolí a dokumentace diskutovaných poznatků na příkladech z projektové praxe -- mj. na základě zkušeností z analýzy sociálních sítí, jež byla pro potřeby této práce provedena v prostředí reálných projektů. Práce představuje tři metody analýzy -- analýzu sociálních sítí, analýzu zainteresovaných stran a analýzu psychologického profilu členů týmu, které se vzájemně doplňují a poskytují projektovému manažerovi ucelený přehled o jeho sociálním okolí. Na analýzu sociálních sítí je kladen majoritní důraz, jelikož představuje teoretický a praktický úvod do tématu a základ pro další analýzu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.