Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,483 záznamů.  začátekpředchozí1448 - 1457dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vstup společnosti Dreher na český a slovenký trh
Koščo, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Severák, Jan (oponent)
V mé práci popisuji důvody a okolnosti vstupu německého výrobce automatizačních technologií společnosti Dreher na český a slovenský trh. I u sousedících států jsou podstatné rozdíly v parametrech trhu, které musí firma brát v úvahu při volbě strategie vstupu na daný trh. Rozdílné parametry trhů vyplývají ze sociálního a kulturního vývoje, ekonomického, právního a politického prostředí. Na příkladě společnosti Dreher popisuji rozdílnosti českého a německého trhu, které ovlivnily vývoj spolupráce našich firem a úspěšnost při vstupu firmy Dreher na trh. Dále popisuji marketingové aktivity, které jsme při průzkumu trhu, propagaci výrobků a získávání zákazníků použili. V závěru hodnotím celý proces vstupu na náš trh.
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky
Gregová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce zjišťuje postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky. Součástí práce bylo provedení primárního marketingového výzkumu, který byl zaměřen na výzkum názorů mužů a žen na reklamu na tabákové výrobky a dále na některé další oblasti spojené s problematikou kouření.
Analýza nabídky a poptávky tanečních kursů (v Praze a okolí)
Lipgart, Anna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce analyzuje poptávku po tanečních školách ve smyslu míry zájmu o tancování a konkrétních požadavků zákazníků na způsob organizace taneční hodiny, a porovnává je se současnou nabídkou tanečních škol. Na základě těchto informací potom formuluje určité problémy tanečních škol, se kterými se v současné době potýkají, a způsoby jejich řešení v podobě návrhů ve změně složek marketingového mixu. Práce dále shrnuje teoretické zásady marketingového výzkumu a aplikuje jeho metody na konkrétní výzkum. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu současné situaci na trhu tanečních škol a formuluje doporučení.
Vliv vzdělávání zaměstnanců na jejich kvalifikaci ve firmě Medin, a.s.
Harvánková, Hana ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zkoumání problamatiky vzdělávání ve firmě Medin, a.s. Teoretická část je věnována teorii marketingového výzkumu, jeho členění, metodám a fázím. Aplikační část dokumentuje realizaci marketingového výzkumu.
Výzkum poptávky po vybrané službě
Bartnicki, Adam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Klimek, Stanislav (oponent)
V bakalářské práci je stručný popis marketingového výzkumu, jakožto základního kamene pro efektivní marketingové řízení. Praktická část zkoumá služby, které jsou běžně nabízené v papírnictví a to z dvou pohledů. První se soustředí zjištění povědomí o papírenských produktech, které jsou aktuálně nabízeny na Vysoké škole ekonomické v Praze. Druhý zase na odhadnutí poptávky po těchto, ale i nových službách v relevantní škole.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Pruner, Petr ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá marketingovým výzkumem, jeho členěním, metodami a fázemi marketingového výzkumu. Náplní práce provedení písemného šetření ve Stavebním závodě Zevosu, a.s., analýza zjištěných dat a zpracování výsledků spokojenosti zaměstnanců. Závěrem je managementu doporučeno, jak zvýšit spokojenost zaměstnanců.
analýza trhu mobilních operátorů
Beránek, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
marketingový výzkum a role informací, etické aspekty realizace marketingového výzkumu. Analýza studentských tarifů, popis nabízených mobilních služeb - gsm banking, e-mailové služby, icq v mobilu charakteristika mobilní sítě v ČR, metody marketingového výzkumu - dotazování, pozorování. Dotazník - druhy otázek, zásady při tvorbě otázek, struktura a forma dotazníku
Segmentation of liquers market
Štefko, Miloslav ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Michal Straka, Michal (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat trh likérů v ČR na základě primárních i sekundárních dat a rozdělit spotřebitele do několika segmentů. Na základě předurčených priorit následně vybrat nejatraktivnější segment a zkoncipovat marketingovou strategii určenou pro daný segment.
Sledování spokojenosti zákazníka ve vybrané firmě
Školoudová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Spokojenost zákazníků. Metodika měření spokojenosti zákazníků. Index spokojenosti zákazníka. Dotazníkové šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,483 záznamů.   začátekpředchozí1448 - 1457dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.