Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,473 záznamů.  začátekpředchozí1448 - 1457dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
Analýza spokojenosti zaměstnanců společnosti ABC, s.r.o.
Dvořáková, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Václavková, Lucie (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění úrovně spojenosti zaměstnanců nejprve obecně a následně v konkrétní společnosti. V teoretické části je všeobecně pojednáno o marketingovém výzkumu, o jeho členění a fázích, dále jsou vysvětleny odlišnosti v případě výzkumu spokojenosti a charakterizovány faktory, které spokojenost ovlivňují. Aplikační část zahrnuje provedení výzkumu spokojenosti pomocí písemného šetření, analýzu zjištěných dat a vyvození závěrů, včetně návrhů na zlepšení pracovních podmínek.
Marketing research in B2B
Pipová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. První představuje Business-to-Business trh a porovnává jeho přístup k zákazníkům s přístupem na spotřebitelský trh. V této kapitole se dále věnuji nejnovějším trendům a specifikům farmaceutického oboru. V druhé kapitole se věnuji marketingovému výzkumu a jeho různým způsobům realizace. Další kapitola tento marketingový výzkum představuje v souvislosti s B2B trhem. Poslední kapitola představuje praktickou část diplomové práce. Nejdříve v ní uvádím důvody, které mě vedly tento důvod zrealizovat a následně jeho hlavní cíl a hypotézy. Nechybí ale ani popis průběhu výzkumu a jeho nejdůležitější závěry a metodická poučení.
Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace
Habrová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace se zabývá výzkumem mobilních operátorů a samotných značek mobilních telefonů. V první části se zaměřuje na charakteristiku magazínu Koktejl, ze kterého byly vybrané inzeráty, popis samotných operátorů na našem trhu a také popis použité metody výzkumu. V další části pak rozpracovává samotný výzkum. Tento výzkum byl proveden obsahovou analýzou inzerátů v magazínu Koktejl. A to ze všech inzerátů na mobilní komunikaci, které se zde objevily od roku1997 do současnosti. Závěrem výzkumu je zjištění jak se v průběhu času měnila tištěná komunikace v mobilním světě a také jak se měnila komunikace operátorů v momentě, kdy přecházeli pod hlavičku nadnárodních společností.
Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Šímová, Václava ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny v Benešově u Prahy, jejich kupním chováním a marketingem obchodu. Součástí je i marketingový výzkum na dané téma.
Marketingová koncepce florbalové značky
Veselý, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jírů, Pavel (oponent)
Hlavní náplní práce je analýza současného postavení florbalové značky Canadien na českém trhu a na základě výsledků analýz návrh kroků ke zlepšení marketingové koncepce společnosti Charlies and Co., s.r.o. (výhradního distributora značky Canadien v ČR) pro následující období. Teoretická část práce shrnuje poznatky o pojetí marketingu v oblasti sportu, modelu řízeného marketingu ve sportu a základních marketingových nástrojích v této oblasti. Praktická část nejprve analyzuje a segmentuje český florbalový trh a prezentuje výsledky provedeného marketingového výzkumu zaměřeného na hodnocení jednotlivých florbalových značek dle několika kritérií. Nejdůležitější poznatky o trhu a značce následně shrnuje analýza Swot. Závěr práce je věnován návrhu vhodné budoucí strategie značky Canadien a konkrétních kroků pro jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Brejchová, Jiřina (oponent)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Libertín, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Alžběta (oponent)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Hodnocení reorganizace hotelového zařízení
Krajňáková, Lucie ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Bednářová, Iva (oponent)
Diplomová práce řeší, zda reorganizovat hotelové zařízení vybudováním Wellness, popř. Wellness&Spa centra. Návrh variant je docílen na základě externí analýzy hotelového trhu v České republice a Karlových Varech a interní analýzy hotelového zařízení spolu s marketingovým výzkumem v něm.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,473 záznamů.   začátekpředchozí1448 - 1457dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.