Název:
analýza trhu mobilních operátorů
Autoři:
Beránek, Martin ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: marketingový výzkum a role informací, etické aspekty realizace marketingového výzkumu. Analýza studentských tarifů, popis nabízených mobilních služeb - gsm banking, e-mailové služby, icq v mobilu charakteristika mobilní sítě v ČR, metody marketingového výzkumu - dotazování, pozorování. Dotazník - druhy otázek, zásady při tvorbě otázek, struktura a forma dotazníku
Klíčová slova:
Marketingový výzkum; mobilní operátoři; mobilní síť v ČR; tarify
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6844