Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogické a psychologické aspekty ovlivňující výkon v mládežnickém fotbale
Byrtus, Daniel ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Pedagogické a psychologické aspekty ovlivňující výkon v mládežnickém fotbale Cíle: Cílem teoretické části práce je analýza pedagogicko-psychologického vývoje hráče a pedagogických aspektů ovlivňující herní výkon z hlediska výchovného působení trenérů a rodičů fotbalisty. Vybraná teoretická východiska poté spojovat do souvislostí s herním projevem hráče a jeho sportovním vývojem. Obsahem výzkumné části je zkoumat emoční reakce hráčů přípravkových a žákovských kategorií v klubech AC Sparta Praha a FK Dukla Praha. Analyzovali jsme zjištěné výsledky emočního prožívání hráčů a následně se věnovali komparaci rozdílů faktorů ve vývojových etapách sportovního vývoje a výsledků rozdílů emočních reakcí hráčů obou klubů. Metody: V této práci jsme použili metodu dotazování, konkrétně standardizovaný dotazník emočních reakcí DEMOR zkoumající emoční reakce žáků. Ten jsme upravili pro prostředí sportovního tréninku a provedli pilotáž. Výzkumné šetření bylo provedeno v sedmi týmech fotbalového klubu AC Sparta Praha a v sedmi týmech FK Dukla Praha kategorií U9-U15. Výsledky: Výsledky ukázaly vysoké hodnoty pozitivních emočních reakcí hráčů napříč všemi zkoumanými kategoriemi obou klubů. Hráči starších kategorií prožívají negativní pocity ve větší míře, než hráči mladších kategorií. V komparaci rozdílů v...
Využití biblioterapie v mateřských školách
Gebhartová, Jana ; Valešová Malecová, Barbara (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
GEBHARTOVÁ, J. Využití biblioterapie v mateřských školách. Bakalářská práce. Praha: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. Vedoucí práce: Mgr. Barbara Valešová Malecová, PhD., 2017. 55 s. Abstrakt: Práce na téma "Využití biblioterapie v mateřských školách" pojednává o použití biblioterapie u dětí v předškolním věku, které jsou součástí kolektivu mateřské školy. Cílem práce je shrnutí biblioterapie a jejích forem, tak aby byla dostupná a srozumitelná pro veřejnost a hlavně pro učitele v mateřských školách. V první části se zabýváme předškolním věkem, psychickým a emočním vývojem dětí. Ve druhé části se práce týká předškolního vzdělávání a jeho cílů. V práci jsou také zahrnuty možné problémy, se kterým se děti v tomto věku mohou sekat. Ve třetí části je shrnuta biblioterapie, dále také práce představuje vývojovou biblioterapii, která je pro děti v předškolním věku nejvhodnější a pohádkoterapii. Představena jsou také pravidla biblioterapeutického programu. Výsledkem práce je návrh biblioterapeutického programu pro děti v mateřských školách, který mohou vést sami učitelé.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.