Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Studie průběhu zakázky firmou
Řeháková, Lucie ; Andrle, Vlastimil (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním procesu průběhu zakázky ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. vzhledem k zásadním činnostem. Cílem této práce je na základě analýzy zjištění úzkých míst a následně navržení optimálního řešení pro jejich odstranění v podobě změny procesu v té části průběhu zakázky firmou, která je náročná na čas.
Orientace procesu podle zákazníků
Kutypa, Tomáš ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá identifikací zákaznických požadavků stanovených v dokumentu Formel Q. Na základě zjištěných požadavků je provedeno ověření, zda daná organizace splňuje tyto zákaznické požadavky. Ověřování plnění zákaznických požadavků je provedeno vykonáním procesního a výrobkového auditu v dané organizaci.
Standardizace procesu nakupování
Skácel, Jakub ; Kotek, Luboš (oponent) ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá standardizací vztahu zákazník - dodavatel z pohledu nakupování produktů v prostředí automobilového průmyslu. V práci jsou specifikovány požadavky zákazníka na dodavatele plastových dílů. Zákazníkem je firma Robert Bosch České Budějovice (RBCB). Standardizací rozumíme výběr a popis požadavků zákazníka na dodavatele.
Studie řízení nákupu ve výrobní společnosti
Řeháková, Lucie ; Němec, Ladislav (oponent) ; Klofanda, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza současného stavu řízení nákupu ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. a identifikace oblastí v nákupních procesech této firmy, v rámci kterých lze zvýšit výkonnost nákupu. Cílem této práce je zlepšení současného stavu řízení nákupu a zvýšení jeho efektivnosti a hospodárnosti. Návrhy na zlepšení současného stavu řízení nákupu jsou směřovány do oblasti elektronického nákupního vyjednávání s dodavateli a vhodného způsobu snížení počtu dodavatelů.
Správa vývojové dokumentace přes WWW II
Gregárek, Ondřej ; Sysel, Petr (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Document server je webová aplikace ovladatelná přes internetový prohlížeč, která má sloužit pro správu vývojových dokumentů. Aplikace je rozdělena do čtyř základních částí: Requirements, Products, Tests a Test Run. Část Requirements slouží pro vkládání požadavků na výrobky. Na základě těchto požadavků se vyrobí produkt, který je evidován v části Products. V části Tests jsou vytvářena zadání testů dle požadavků z části Requirements. Testy jsou pak realizovány s jednotlivými produkty. Výsledky těchto testů eviduje část Test Run. Součástí aplikace je správa uživatelů, připojování příloh k záznamům, tisk a exportování dat do různých formátů, ukládání historie záznamů, filtrování a řazení záznamů, atd. Veškerá data jsou uložena v databázi MySQL, aplikace je napsána ve skriptovacím programovacím jazyce PHP. Data jsou prezentována pomocí šablonovacího systému Smarty, výstup je v jazyce XHTML a k formátování je využito kaskádových stylů CSS. Tato práce popisuje vývoj aplikace. Začátek je věnován návrhu databáze, propojení a vazby jednotlivých tabulek. Přitom je podrobně vysvětlena funkce programu, což je pro správný návrh databáze podstatné. Na databázi je postavena aplikace. Ukázána je zvolená struktura souborů, vztahy skriptů a knihoven funkcí. Vysvětlen je šablonovací systém a rozhraní pro přístup programu do databáze. Nejvíce je v práci věnováno popisu řešení důležitých funkcí aplikace, tj. výpisu záznamů, jejich stránkování, filtrování a řazení, operace se záznamy: ukládání, prohlížení, kopírování, schvalování a práce s historií, kategorie a problémy při udržování konzistentního stromu, export dat do různých formátů. Vždy je nastíněn problém, myšlenka řešení a popis příslušných skriptů. Pro lepší pochopení komplikovaných algoritmů jsou také uváděny ukázky zdrojového kódu.
Vývoj aplikace systému Helpdesk
Spišák, František ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetové aplikace Helpdesk pro podporu zákazníků. Cílem je vytvořit aplikaci se systémem automatických odpovědí, která na základě textu zákaznického požadavku vybere nejvhodnější odpověď. Uživatel aplikace si bude moci nastavit více různých odpovědí, ze kterých bude systém následně vybírat. Nastane-li, že vybraná odpověď nebude přesná, bude ji uživatel moci upravit a Helpdesk bude zdokonalovat výběr budoucích odpovědí na bázi strojového učení. Zákaznické požadavky se budou do systému nahrávat ze sociální sítě Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na analýzu vybraných již existujících helpdeskových řešení, kde jsou porovnány jejich funkce a vlastnosti. Praktickou část tvoří vlastní řešení helpdeskového systému včetně použitých technologií. Závěrem práce je zhodnocení dosaženého cíle a praktický přínos nového systému.
Implementation of JIRA in a selected company
Štalmach, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá implementací nástroje JIRA ve vybrané společnosti. Cílem diplomové práce je navrhnout řešení implementace nástroje JIRA tak, aby podporovalo procesy společnosti a také eliminovalo problémy vyskytující se u současného řešení. Práce je rozdělena na tři části. V úvodní části je uveden teoretický základ práce, který se skládá z popisu základních charakteristik ADLM nástrojů, analýzy současné konkurence společnosti Atlassian, která vyvíjí nástroj JIRA, a také z popisu funkcionality nástroje JIRA a pluginů integrovatelných s nástrojem JIRA. V úvodu druhé části je představena vybraná společnost, nadefinovány procesy, které ve společnosti aktuálně probíhají, spolu s problémy, které by nové řešení mělo eliminovat. Jádro praktické části tvoří návrh řešení implementace nástroje JIRA v rámci nadefinovaných procesů. Poslední část se zabývá zhodnocením implementace, návrhem možných zlepšení a zobecněním zkušeností nabytých při implementací.
Analýza a návrh systému pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců
Šatánek, Josef ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Poštulka, Petr (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu a návrh systému pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců. Důraz je při návrhu systému kladen na efektivní využitelnost v praxi a na otevřenost pro další rozvoj. Teoretická část práce je členěna do tří hlavních kapitol. První kapitola je věnována popisu problematiky procesního a projektového řízení z hlediska zaměření této diplomové práce. Výstupem kapitoly je seznam rámcových požadavků na systém pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců. Ve druhé kapitole je provedena analýza trhu se systémy, které co nejvíce odpovídají definovaným rámcovým požadavkům. Třetí kapitola je věnována popisu metod využitých v praktické části této diplomové práce. V praktické části je realizován hlavní cíl této diplomové práce. Praktická část je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje katalog požadavků na systém pro podporu vzdáleného řízení zaměstnanců. Druhá kapitola je věnována návrhu realizace požadavků definovaných v první kapitole. Poslední kapitola této diplomové práce obsahuje srovnání navrhovaného systému a systémů podobného typu.
Analýza požadavků a návrh evidenčního IS - případová studie
Adámek, Vlastimil ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zhotovení katalogu požadavků na evidenční informační systém pro velkou bezpečnostní firmu. Práce je koncipována jako průvodce pro výběr možného řešení problému vyplývajícího z absence informačního evidenčního systému a přechodu na zaznamenávání dat v elektronické podobě. Vedlejším cílem je uvedení nejlepší praxe pro správu požadavků. Teoretická část je složena ze šesti hlavních kapitol. Nejprve se seznámíme se základními pojmy. Jako nejdůležitější část považuji následující kapitolu věnující se požadavkům, kde je kladen důraz na význam požadavků. Zároveň v této kapitole se pokusíme splnit dílčí cíl práce. Lehce si představíme roli projektového manažera a provedeme analýzu založenou na zjištění aktuální situace podniků v České republice ohledně IT. Zakončení teoretické části je založeno na představení nejzákladnějších metod sběru požadavků. Praktická část staví na informacích z teoretické části, znalostí z vystudovaných předmětů a zkušeností z práce bezpečnostního pracovníka. Je pečlivě vybrána vhodná metoda pro sběr požadavků a tento výběr je detailně vysvětlen. Po analýze požadavků je zhotoven katalog požadavků, jenž je výstupem celé práce. Sestavením katalogu požadavků je tedy ukončena první fáze plánování projektu, a to sběr a analýza požadavků. Výstup práce může být využit pro druhou fázi a to vývoj systému

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.