Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,359 záznamů.  začátekpředchozí1343 - 1352další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace trhu veřejného stravování
Zatyko, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pejzl, David (oponent)
Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat trh veřejného stravování, resp. pohostinských zařízení, a především pak jeho spotřebitele, mezi nimiž jsem objevoval některé typické skupiny (tržní segmenty), odhaloval jejich význačné charakteristiky a na jejich základě stanovil příslušná marketingová doporučení. To vše se zaměřením především na regiony Prahy a Středočeského kraje.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Havlíková, Žaneta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vítek, David (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat uplatňování jednotlivých nástrojů marketingového mixu, to znamená produktu, ceny, distribučních cest a marketingové komunikace. Dalším cílem práce jsou návrhy na opatření. K nim budou nápomocné dotazníky, vytvořené autorkou, zkoumající uplatňování nástrojů marketingového mixu u samotných zákazníků.
Využití marketingového výzkumu v marketingové komunikaci
Bielová, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kosová, Jana (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma "Využití marketingového výzkumu pro marketingovou komunikaci" je analyzovat problematiku marketingové komunikace v sektoru vzdělávacích služeb. Zaměřím se na potenciální klienty vzdělávání, na kterých se pokusím prokázat význam marketingového výzkumu pro marketingovou komunikaci firmy.
Strategická analýza podniku
Petrová, Alena ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Martenek, Milan (oponent)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma: Strategická analýza firmy. V této práci se věnuji hotelu Atom***, který má sídlo na Velkomeziříčské ulici v Třebíči. Tuto firmu jsem zvolila především proto, že zde již několik let brigádně pracuji jako servírka a recepční, mám přístup k informacím a znám prostředí, ve kterém se hotel nachází. Hlavním cílem práce byla analýza vnějšího prostředí a především zaměření se na konkurenci, která se v tomto městě nachází. Mým vedlejším cílem bylo zjistit, zda se hotel pohybuje v povědomí potencionálních zákazníků a zda jsou současní zákazníci spokojeni s nabízenými službami. K tomu, abych těchto cílů dosáhla, jsem použila interní a externí analýzu, z jejichž výsledků jsem poté sestavila SWOT analýzu. Pro externí analýzu jsem využila PEST analýzu, analýzu odvětví a Porterův model 5ti konkurenčních sil. Dále jsem využila marketingový výzkum, který posloužil především k dosažení vedlejšího cíle a byl doplněním předchozích analýz. Jelikož hotel Atom nemá stanovenou žádnou zjevnou strategii, mohu říci, že strategie jako taková v hotelu vůbec neexistuje. Proto v závěrečné kapitole, navrhuji jistou strategii a určitá operativní opatření, která povedou ke splnění vize, existující pouze v podvědomí provozovatele hotelu.
Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008
Lubas, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
The Usage and Advantages of the Marketing Research in the Process of Launching a New Product
Filipová, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Karlíková, Silvie (oponent)
Cílem práce je popsat, charakterizovat a analyzovat podstatu marketingového výzkumu při zavádění nového produktu na trh. Na praktickém příkladě panelového výzkumu aplikovat znalosti z oboru s cílem popsat změny na trhu způsobené zavedením nového produktu a posoudit úspěšnost jeho zavedení.
Výzkum spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kestlová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je analýza vybraného podniku co se týče poznání potřeb a očekávání zákazníků a zhodnocení míry jejich spokojenosti s produkty a službami, které podnik nabízí. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska marketingové strategie, která je založena na orientaci na zákazníka, s důrazem na spokojenost zákazníků, metodiku a význam měření spokojenosti a proces řízení vztahů se zákazníky. V praktické části je, kromě samotného výzkumu, návrh doporučení změn podniku s ohledem na jeho možnosti.
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
Segmentace trhu životního pojištění v rámci Středočeského kraje a Prahy
Řízková, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nekovář, Josef (oponent)
V diplomové práci se zabývám segmentací trhu životního pojištění v rámci Středočeského kraje a Prahy. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se snažím blíže vysvětlit proces segmentace trhu. Cílem praktické části je nalézt, odkrýt a následně charakterizovat segmenty na trhu životního pojištění v rámci okresů Středočeského kraje a Prahy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,359 záznamů.   začátekpředchozí1343 - 1352další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.