Název:
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Překlad názvu:
Market research consumer goods and services
Autoři:
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.The thesis examines the dental hygiene market. It desribes a methodology for marketing research. By the help of questionnaire survey it explores buying habits of university students. The practical part presents the results of research and forms recommendations.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; studenti; trh ústní hygieny; dental hygiene market; marketing research; students
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13181