Název: Typológia zákazníkov spoločnosti World Class
Překlad názvu: Typology of the World Class members
Autoři: Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; kvantitativní výzkum; marketingový výzkum; segmentace trhu; typologie zákazníka; buyer behaviour; buyer typology; market segmentation; marketing research; quantitative research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13119

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9101


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet