Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení procesu výběru nových zaměstnanců a také zlepšení pracovních vztahů ve společnosti Partners, a.s. Mezi hlavní teoretické přínosy této práce patří rozšíření teoretických znalostí dané problematiky, rozšíření teoretických znalostí daného oboru a také možnost využití této práce jako výchozí bod pro další budoucí výzkum. Praktickými přínosy práce jsou zlepšení výběru nových zaměstnanců společnosti Partners, a.s. a zlepšení současného stavu vztahů na pracovišti. V této práci byly mimo jiné použité metody a modely CPM, OCAI, 7S a SWOT.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Podnikatelský plán obchodu se sportovními potřebami
Škaloud, Michal ; Jančí, Tomáš (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu, jehož předmětem je založení společnosti MS SPORT, s. r. o., která budu provozovat obchod se sportovními potřebami, s oblečením a se servisem lyží a snowboardů. Obsahuje návrhy organizačního, marketingového, finančního plánu a výpočty finanční analýzy. Cílem práce je vyhodnocení reálnosti, realizovatelnosti a ziskovosti plánu.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Návrh postupů a opatření pro podporu činnosti vybraného golfového hřiště v České republice
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá golfovou tématikou. Populárnost golfu stále více narůstá a v souvislosti s tím rostou nová golfová hřiště, která si navzájem konkurují. Hlavním cílem je navrhnout postupy a opatření pro podporu činnosti Golf Clubu Pardubice, který jsem si vybrala na základě čtyřleté pracovní zkušenosti. Před jeho realizací jsem vypracovala dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků. Na samotný návrh navazuje marketingová koncepce Golf Clubu Pardubice. V této práci je kladen důraz na potřeby a přání zákazníka, jako hlavního prvku samotného marketingu.
Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Juklíček, Milan (oponent)
Anotace Tématem bakalářské práce je Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka. Cílem této práce je nastínit marketingovou koncepci založení a provozování specializovaných maloobchodních jednotek v síti. Krok za krokem jsem se pokusila vytvořit koncepci, která bude obsahovat teoretickou přípravu s následným uvedením poznatků a myšlenek do praxe. V této práci vycházím z dostupných zdrojů a podkladů obchodního oddělení pardubického pivovaru a snažím se z nich vyvodit vlastní závěry. Vše jsem postavila na logickém členění jednotlivých kroků realizace prodejen a vytvoření sítě. V první části práce je teorie, která je nezbytná pro pochopení samotné marketingové koncepce. V druhé části práce už zavádím zmiňovanou teorii přímo do praxe.
Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Mrázková, Hana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce se zabývá tématem nových konceptů stravovacích zařízení, představuje některé zajímavé koncepty vzniklé v posledním desetiletí. Cílem práce je tyto koncepty zanalyzovat, zhodnotit zájem mezi potenciálními zákazníky o jiné nové koncepty a navrhnout unikátní koncept stravovacího zařízení. Teoretická část se věnuje definování marketingu a objasnění toho, co marketing obsahuje, v analytické části jsou zkoumány nové koncepty stravovacích zařízení obecně a poté pro vybraný segment rodiče s dětmi. Pro účely diplomové práce byl vytvořen dotazník, díky němuž se zkoumala poptávka po nových konceptech a spokojenost či nespokojenost zákazníků se stávajícími stravovacími zařízeními. Výsledky jsou zpracovány v samostatné kapitole. Závěr práce tvoří návrh nového konceptu, jeho popis, analýza konkurence, marketingový mix.
Marketingová koncepce Career Days
Štěpánová, Klára ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je podrobný rozbor současné marketingové koncepce projektu Career Days za účelem navržení nové strategie, jež by akci umožnila vyšší efektivnost v podmínkách měnícího se vnitřního a vnějšího prostředí. Pozornost je věnována především vztahu Career Days ke strategickému směru pořádající organizace, AIESEC, dále pak konkurenčnímu postavení a relevanci vzhledem k potřebám zákazníků. Navržená strategie diferenciace je také doplněna o doporučení k dalšímu rozpracování a samotné implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.