Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka
Spilková, Eva ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Juklíček, Milan (oponent)
Anotace Tématem bakalářské práce je Marketingová koncepce pro síť maloobchodních prodejen Pivovarka. Cílem této práce je nastínit marketingovou koncepci založení a provozování specializovaných maloobchodních jednotek v síti. Krok za krokem jsem se pokusila vytvořit koncepci, která bude obsahovat teoretickou přípravu s následným uvedením poznatků a myšlenek do praxe. V této práci vycházím z dostupných zdrojů a podkladů obchodního oddělení pardubického pivovaru a snažím se z nich vyvodit vlastní závěry. Vše jsem postavila na logickém členění jednotlivých kroků realizace prodejen a vytvoření sítě. V první části práce je teorie, která je nezbytná pro pochopení samotné marketingové koncepce. V druhé části práce už zavádím zmiňovanou teorii přímo do praxe.

Viz též: podobná jména autorů
1 Juklíček, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.