Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,313 záznamů.  začátekpředchozí1275 - 1284dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení dislokovaných týmů
Kašpar, Jakub ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
V této práci se zaměřuji na porovnání kooperace v týmech lokálních a týmech virtualizovaných. V první části jsou vymezeny pojmy: tým, proces a projekt. Prvním bodem analýzy je identifikace charakteristik, které jsou podstatné pro fungování týmu po organizační stránce. Na těchto charakteristikách jsou ukázány odlišnosti mezi lokálním a virtualizovanými týmy. Druhým bodem je popsání požadavků pro jednotlivé kategorie činností a jejich obodování dle jejich důležitosti. Ve třetí části dojde k vyhodnocení, jaký tým se hodí nejlépe ke které kategorii činností. V další části práce je základním tématem problematika kulturní a sociální diference mezi jednotlivými kulturami a společenstvími. V této části jsou uvedena některá doporučení, jak sestavovat a vést tým, aby nedocházelo ke kulturním či sociálním problémům. Pomocí Geert Hofstedeho indexů jsou ukázány rozdíly mezi několika kulturami. Poslední část je zaměřena na osobu manažera týmu. Jsou zde ukázány rozdílné požadavky na osobnost a charakteristiky manažera týmů lokálního a virtualizovaného. Rozdíly jsou aplikovány na otázky: určení rolí jednotlivých členů týmu, správné motivace a řešení problémů v týmu.
Vliv národní kultury na firemní kulturu (příklad hotelnictví)
Buldrová, Andrea ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Moje práce se snažila vyřešit otázku vlivu národní kultury na kulturu firemní. Nejprve jsem analyzovala národní kulturu americkou a českou a vyzdvihla charakteristické rysy obou z nich. Poté jsem se přenesla do roviny firemní, kde jsem se věnovala hlavním faktorům, které tuto kulturu vytvářejí. V praktické časti jsem porovnala firemní kultury českého Hotelu Praha, a.s. a amerického hotelu The University Inn at Emory na základě získaných informací a vlastních zkušeností. Závěrem jsem analyzovala vliv národních specifik na formování daných firemních kultur.
Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Gajdušková, Kateřina ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Saúdské Arábie
Havlíková, Kateřina ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Mertlíková, Františka (oponent)
Bakalářská práce se věnuje odlišnostem saúdské kultury od kultury západní a jejím prvkům, které se promítají do obchodního jednání. Nejprve popisuje teritorium z geografického, politického a demografického hlediska. Podrobně rozebírá kulturní zvyklosti a tradice, náboženství a jeho vliv na život Saúdů. Dále uvádí užitečná fakta pro vstup na saúdský trh, zvláštnosti a specifika obchodního jednání a vyjednávacího stylu.
Analýza firemní kultury v Generali Pojišťovně a.s.
Holečková, Kamila ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
V bakalářské práci je popsána a analyzována firemní kultura ve společnosti Generali Pojišťovna a.s., která zaujímá na českém pojistném trhu šesté místo. Teoretická část práce se zabývá třemi oblastmi ? firemní kulturou, holdingem a pojišťovnictvím. Součástí práce je dotazník, který ověřuje pohled veřejnosti na tuto pojišťovnu.
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Organizační kultura společnosti Telefónica O2
Patera, David ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Čitanová, Petra (oponent)
Tématem této práce je charakteristika organizační kultury společnosti Telefónica O2. Cílem bylo popsat proces integrace zakládajících společností (Telecom a Eurotel) a vliv této integrace na vývoj a utváření organizační kultury společnosti Telefónica O2. Dále pak provézt rozbor dvou průzkumů spokojenosti zaměstnanců a analyzovat silná a slabá místa v organizační kultuře společnosti.
Podnikatelské prostředí v Jihoafrické republice
Mojžíšová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Mach, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na podnikatelské prostředí v Jihoafrické republice. Přibližuje možnosti podnikání a xportu českým podnikatelům. Popisuje také potecionální příležitosti, které zahraničním investorům právě Jihoafrická republika nabízí.
Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu
Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu kultury v marketingu. Zkoumá propojení a význam jednotlivých kulturních prvků v marketingové perspektivě. Praktická část této práce se věnuje kultuře Nového Zélandu, jejíž specifika jsou charakterizována a jsou popsány vybrané kulturní prvky ve vztahu k marketingu. V první části této práce je kultura teoreticky charakterizována jako dynamický proces, a blíže jsou rozebrány významné kulturní prvky. Zvýšená pozornost je věnována kulturně odlišnému významu barev, jakožto nejvíce vnímanému vizuálnímu symbolu, v propojení s marketingovým využitím. Závěr teoretické části je věnován bližší analýze významného Modelu kulturních dimenzí, jehož autorem je nizozemský antropolog Geert Hofstede. Tento model poskytuje měřitelné informace o základních rysech a odlišnostech světových kultur. Analýza modelu je obohacena o vztah mezi kulturními dimenzemi a náboženskými směry, který přináší další rozměr. Druhá část se zabývá aplikací kultury a jejích významných prvků do oblastí marketingu. Pozornost je zaměřena zejména na marketingový mix a jeho složky -- produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Postihuje základní oblasti a roviny, které je nezbytné v multikulturním marketingu respektovat. Závěrečná metodická část je zaměřena na charakteristiku novozélandské kultury a jejích vybraných prvků ve vztahu k marketingu. Podává přehled o základních kulturních rysech, kterým je nezbytné se přizpůsobit. Problematiku doplňuje výzkum odlišného vnímání, asociace a interpretace kulturně podmíněných vizuálních reklamních sdělení v kontrastu České republiky a Nového Zélandu. Závěrem jsou shrnuta významná zjištění této diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,313 záznamů.   začátekpředchozí1275 - 1284dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.