Název: Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu
Překlad názvu: Impact of culture elements on the marketing. Specifics of New Zealand culture.
Autoři: Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hofstedeho kulturní dimenze; kultura; marketing; marketingový mix; Nový Zéland; prvky kultury; cultural elements; culture; Hofstede`s cultural dimensions; marketing; marketing mix; New Zealand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/8909

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet