Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura společnosti L´ORÉAL
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Nováková, Šárka (oponent)
Diplomová práce analyzuje firemní kulturu v nadnárodní společnosti L'ORÉAL působící v kosmetickém průmyslu. První část práce se zaměřuje na studium kultury a kulturních systémů a porovnává obecné typologie dvou kultur, české a francouzské. Další část se zabývá úvodem do problematiky sociální interakce, která obsahuje oblast sociální percepce a sociální a interkulturní komunikace. Třetí část je věnována fenoménu interkulturního managementu, jeho vzniku a vývoji s důrazem na aktuální témata, potřeby a problémy nadnárodních společností. Část čtvrtá čtenáři detailně představí společnost L'ORÉAL, jak z pohledu historického vývoje, tak i současného stavu a budoucího směřování. V poslední kapitole této práce zanalyzujeme a vyhodnotíme konkrétní prvky firemní kultury této společnosti a prostřednictvím dotazníkového šetření přineseme poznatky z hlediska vnímání hodnot společnosti jejími zaměstnanci, komunikace uvnitř organizace a míry vlivu multikulturního prostředí na její fungování.
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.