Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12,600 záznamů.  začátekpředchozí12592 - 12600  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.43 vteřin. 

Boloňský proces: Trendy a cíle v českém vysokém školství
Voslařová, Barbora ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Kotýnková, Magdalena (oponent)
Práce se věnuje zmapování základního vývoje Boloňského procesu a jeho hlavních priorit až do roku 2012, především díky rešerši dokumentů vypracovaných při konaných konferencích. Podrobněji práce popisuje vybrané dílčí cíle, jako je mobilita, vytvoření národních rámců kvalifikací a zavedení třístupňové struktury vzdělávání v Evropském prostoru vysokoškolského vzdělávání, který byl vytvořen Boloňským procesem. Zabývá se těmito prioritami především z pohledu České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Na základě vzájemné komparace odhaluji nedostatky české implementace a vyvozuji možnosti, jak tyto nedostatky efektivně řešit. Zmíním například nutnost přetvoření programů bakalářského cyklu na více profesně orientované programy. Hypotézou práce je tvrzení, že má implementace priorit Boloňského procesu pozitivní vliv na české vysoké školství. Práce tvrzení nepotvrzuje, ani nevyvrací. Pouze připomíná, že až s odstupem času se ukáže celková pozitivita, či negativita Boloňského procesu v Čechách.

Current and future trends in cloud CRM
Nemček, Sebastian ; Donát, Jiří (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Táto diplomová práca sa venuje zmapovaniu CRM aplikácií dostupných vo forme cloud a aktuálnych trendov v oblasti CRM. Cieľmi práce sú popísať, čo CRM znamená, ako sa vyvinulo na cloud CRM, analyzovať hlavné rozdiely medzi týmito dvoma modelmi a analyzovať trendy, ktoré je možné pozorovať na trhu CRM aplikácií a v ich funkcionalite. Toto je úzko spojené s popisom najznámejších CRM riešení a produktov dostupných ako on-premise tak aj ako on-demand. V prvej časti práca predstavuje teóriu za Riadením vzťahov so zákazníkmi a jej rôzne chápanie rôznymi autormi. Takisto sa tam nachádza popis najbežnejšej funkcionality CRM aplikácií. Druhá časť skúma svet CRM riešení, charakterizuje infraštruktúru ktorá za nimi stojí, možnosti prístupu, modely umiestnenia a licenčné modely ako aj technológie. V nasledujúcej časti sú popísané tri on-premise riešenia -- Oracle Siebel, Microsoft Dynamics CRM a SAP 360 Customer s ohľadom na ich užívateľské rozhranie, funkcionalitu, sociálne a mobilné CRM schopnosti, a ceny. Ďalšia časť práce sa už zaoberá CRM vo forme cloud, predstavuje pojem cloud computing, stanovuje kedy je cloud tým správným riešením a všeobecne porovnáva náklady na CRM vo forme on-demand a on-premise. Za touto časťou nasleduje popis trendov na trhu CRM a vo funkcionalite aplikácií. Posledná kapitola popisuje dve CRM riešenia určené pro každý z troch veľkostných segmentov organizácií.

Systém HACCP ve společnosti Pascual Polabí s.r.o.
Kukačková, Veronika ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Větrovský, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza systému HACCP ve společnosti Pascual Polabí s. r. o. Abych tento systém mohla důkladně analyzovat, rozhodla jsem se provést interní audit na tento systém, zkoumala jsem, zda se dodržují a kontrolují všechny kritické kontrolní body. Zpracovala jsem výsledky z tohoto vnitřního auditu a stanovila jednotlivá opatření a doporučení. Tento systém jsem zkoumala jednak s ohledem na platnou legislativu a jednak s ohledem na interní předpis "Zdravotní nebezpeční při zemědělské prvovýrobě firmy Pascual Polabí s. r. o." Zjišťovala jsem aktuálnost a správnost diagramů výrobních procesu a stanovení kritických bodů. Zavedením systému HACCP se splní legislativní požadavky pro potravinářské firmy, zajistí výrobu (produkci) a prodej zdravotně nezávadných potravin a pokrmů, chrání spotřebitele i potravinářskou firmu (lepší vyvinění před kontrolními orgány a stížnostmi zákazníků) a také zvyšuje informovanost a kvalifikaci pracovníků. Základem systému HACCP je, že nejen musí být dobře zavedený, ale také se musí dodržovat správná výrobní a hygienická pravidla. To také znamená, že s ním musí být seznámeni všichni pracovníci a každý musí vědět co, kdy, proč a jak má dělat. V první kapitole se zaobírám teoretickou částí, kde popisuji, co to vlastně systém HACCP je a jaké legislativní předpisy jsou s ním spjaty. Soustředím se zde převážně na zavádění systému HACCP pro zemědělskou prvovýrobu, protože společnost Pascual Polabí s. r. o. pěstuje saláty. Ve druhé části jsem se zabývala analýzou současného stavu systému HACCP ve společnosti. Popisuji zde, jak je systém HACCP ve společnosti Pascual Polabí s. r. o. implementován i na jaká rizika dle legislativy je zaměřen. Ve třetí kapitole popisuji provedení kontrolního interního auditu systému HACCP, kde jsem jak překontrolovala důsledné a úplné vedení veškeré dokumentace systému HACCP, tak i dodržování veškerých kritických kontrolních bodů v terénu, na poli i ve skladu. Kontrolní audit v terénu jsem dokumentovala fotografiemi. Na závěr jsem analyzovala výsledky auditu. Ze zjištěných skutečností vyplynulo, že společnost Pascual Polabí s. r. o. vede veškerou dokumentaci k systému HACCP v naprostém souladu s požadavky legislativy i interního předpisu. V terénu jsem však narazila na některé nedostatky v dodržování stanovených kritických kontrolních bodů a to především v nedodržování používání veškerých osobních ochranných pracovních prostředků. Při nedodržování tohoto požadavku, může dojít ke kontaminaci sklizených salátů. Proto bych doporučila opětovné proškolení všech pracovníků, dále důslednější kontrolu pracovníků supervizory. Při opětovném zjištění nedostatků bych navrhovala finanční sankci jak pro pracovníky, tak i pro supervizory. Dále bych při stanovení nového opatření doporučila provést důsledné proškolení všech pracovníků, aby toto opatření bylo skutečně dodržováno, viz prasklé vaničky na sklízecím stroji rigu, které jsou označeny červenou páskou, ale pracovníci, tam i přesto saláty umisťují. Také bych doporučila stanovení dvou nových kritických kontrolních bodů, které se týkají především skladových prostor. Mělo by být stanoveno opatření při možném rozbití či prasknutí plastového krytu na zářivkách a také pravidelnou kontrolu vysokozdvižných vozíků. V neposlední řadě, bych doporučila provádění častějších a pravidelných kontrolních interních auditů na dodržování systému HACCP.

Kaufland a jeho přístup k zákazníkům
Rokosová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Práce pojednává o významu zákazníka pro firmu Kaufland Česká republika. Teoretická část práce obsahuje stručný popis obchodu, maloobchodních jednotek a charakteristiku zákazníka. V praktické části se zaměřuje na firmu Kaufland. Konkrétněji na chod Zákaznického oddělení. V této části rovněž analyzuje určité činnosti Zákaznického oddělení, například počet vyřízených hovorů nebo složení stížností a připomínek.

Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Founě, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením návštěvnosti webových stránek elektronického obchodu pomocí hostovaného řešení pro webovou analytiku Google Analytics. Hlavním cílem práce je demonstrace použití nástroje Google Analytics při řešení konkrétního problému spojeného s e-businessem. Použití tohoto nástroje je proto demonstrováno při tvorbě a optimalizaci on-line reklamní kampaně se službou Google AdWords. Pro zpracování práce byla vybrána reálná společnost provozující elektronický obchod.

České zelené karty v kontextu imigrační politiky EU
Kopecká, Vladimíra ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Potužáková, Zuzana (oponent)
Zelená karta je novým druhem povolení k pobytu na území ČR určeným pro cizince z vybraných třetích zemí. Držitele oprvňuje zároveň k pobytu i výkonu zaměstnání. Koncept v ČR funguje od 1.1.2009. Tato práce český projekt Zelených karet zasazuje do širšího kontextu imigrační politiky EU a zkoumá, zda jsou české zelené karty slučitelné s obdobným systémem modrých karet EU, který zatím neběží, nicméně je ve fázi schvalování. Práce dále zjišťuje, zda obdobné systémy již fungují v jiných členských zemích EU a srovnává české zelené karty s vybranými systémy zelených karet Německa a Dánska. Zabývá se rovněž otázkou, zda je český systém zatím úspěšný, jaké jsou jeho klady, zápory a perspektivy do budoucna.

Pakomáři rodu .i.Chironomus./i. MEIGEN (Diptera, Chironomidae) v Novohradských horách (jižní Čechy)
Matěna, Josef ; Matěnová, V.
Výskyt druhů rodu .i.Chironomus./i. byl sledován v Novohradských horách během let 1999-2001. Zahrnuty byly následující biotopy - rybníky, tekoucí vody a malé stojaté vody permanentního i astatického charakteru. Materiál byl determinován cytotaxonomickými metodami podle chromosomů slinných žláz. V rybnících bez rybářského obhospodařování se pravidelněji vyskytoval .i.Ch. annularius./i.. Ostatní druhy .i.Ch. balatonicus./i., .i.bernensis./i., .i.obtusidens./i., .i.parathummi./i., .i.plumosus./i., sp. - near .i.muratensis./i. a .i.Ch. (C.) tentans./i. byly nalézány pouze v určitých lokalitách. Organicky znečištěné úseky potoků byly charakteristické masovým výskytem druhu .i.Ch. riparius. Ch. luridus./i. a .i.melanotus./i. byly dominantními druhy malých permanentních stojatých vod, dále byly v těchto biotopech nalezeny druhy .i.Ch. aberratus./i., .i.commutatus./i., .i.dorsalis./i., .i.holomelas./i., .i.piger./i. a .i.pseudothumm./i.. Astatické biotopy obývá především .i.Ch. dorsalis./i..

Visual Programming Backend for a Mobile Robot
Staněk, Ondřej ; Obdržálek, David (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Název práce: Podpora vizuálního programování mobilního robota Autor: Bc. Ondřej Staněk Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedoucí diplomové práce: RNDr. David Obdržálek, Ph.D. e-mail vedoucího: David.Obdrzalek@mff.cuni.cz Abstrakt: V této práci se autor zabývá návrhem a implementací řešení pro programování malých mobilních robotů pomocí vizuálních programovacích prostředků. Součástí práce je výběr vhodného front-endu pro vizuální programování i vytvoření back-end vrstvy umožňující běh programu v mobilním robotovi. Pro vykonávání kódu je vytvořen virtuální stroj, který běží v rámci původního firmware robota na 8-bitovém mikrokontroleru s omezenými prostředky. Vrstva generátoru kódu překládá vizuální reprezentaci programu do sekvence instrukcí bajtkódu, jež je následně interpretována v mobilním robotovi. Řešení podporuje typické rysy procedurálních programovacích jazyků, zejména: proměnné, výrazy, podmíněné příkazy, cykly, statická pole, funkční volání a rekurzi. Důraz je kladen na robustnost implementace. K ověření a udržení kvality kódu jsou použity metody automatického testování. Klíčová slova: vizuální programovací jazyk, virtuální stroj, mobilní robot, Blockly Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Effect of high temperature and water shortage stresses duration during anthesis on the selected winter wheat yield formation components
Hlaváčová, Marcela ; Rapantová, Barbora ; Surá, Kateřina ; Klem, Karel ; Hlavinka, Petr ; Trnka, Miroslav
The aim of this study was to assess the effect of drought and high temperatures on Tobak winter wheat variety during one of the most sensitive developmental stage (anthesis) from the viewpoint of harvest index (HI) and spike productivity (SP). The 5 growth chambers (where the plants were exposed to these stress factors) were used for these purposes. The various protocols consisting in photosynthetically active radiation (PAR) course, relative air humidity (RH) and daily temperature courses were run. The plants were divided into 2 groups within each growth chambers: (1) Drough-stressed (Dry) and (2) well-watered (Wet). Two lengths of stresses duration were tested: 3 and 7 days. The plants were exposed to ambient weather conditions up to the full maturity after stresses exposition within the growth chambers. Subsequently, the plants were harvested manually and HI and SP were evaluated. The statistical analyses showed that the effect of each stress factor separately was statistically significant both for HI and SP14, nevertheless, these two factors interaction was statistically significant only in the case of HI.