Název:
Kaufland a jeho přístup k zákazníkům
Překlad názvu:
Kaufland and its access to customers
Autoři:
Rokosová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce pojednává o významu zákazníka pro firmu Kaufland Česká republika. Teoretická část práce obsahuje stručný popis obchodu, maloobchodních jednotek a charakteristiku zákazníka. V praktické části se zaměřuje na firmu Kaufland. Konkrétněji na chod Zákaznického oddělení. V této části rovněž analyzuje určité činnosti Zákaznického oddělení, například počet vyřízených hovorů nebo složení stížností a připomínek.The thesis is focused on the importance of a costumer for the company Kaufland Czech Republic. The theoretical part includes breef description of trade, retail units and characteristics of a costumer. The practical part concentrates on Kaufland as a company, to be concrete on run of Customer department. There is an analysis of a certain activity of customer department as well, for example number of phone calls that has been solved or the consistence of received complaints and suggestions.
Klíčová slova:
Kaufland; Zákaznické oddělení; Zákazník; Customer; Customer department; Kaufland
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16101