Název: Kaufland a jeho přístup k zákazníkům
Překlad názvu: Kaufland and its access to customers
Autoři: Rokosová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kaufland; Zákaznické oddělení; Zákazník; Customer; Customer department; Kaufland

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16101

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12075


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet