Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,286 záznamů.  začátekpředchozí1250 - 1259dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace bank s veřejností
Říhová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Ivana (oponent)
Diplomová práce je věnována nejen možnostem, které má banka při kontaktování klientů, ale především způsobům, jak se může veřejnost se svým dotazem obrátit na pracovníky banky. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a specifiky bankovní komunikace. Praktická část je pak zaměřena na analýzu telefonního bankovnictví, pobočkové sítě a kvalitu odpovědí prostřednictvím internetových aplikací vybraných pěti bank. V závěru je pak provedeno srovnání a jsou uvedena doporučení pro konkrétní banky.
Vliv reklamy na retail
Kučerová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cíl této práce představuje propojení dvou oblastí -- maloobchodu a reklamy a poskytnout na ně obecný pohled, nastínit očekávané změny v chování spotřebitelů a určit, jak důležitou roli pro ně hraje reklama. Analýza se také zaměřuje na přímý vliv reklamy na zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První dvě kapitoly teoretické části představují deskripci základních informací o reklamě a českém maloobchodním trhu. Pro dosažení komplexního pohledu na reklamu ze strany retailingového zákazníka je v třetí části propojena oblast reklamy a českého maloobchodu. Dále, jakých forem reklamy retailingové řetězce nejčastěji využívají a kam plynou jejich výdaje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na přímý vliv reklamy na zákazníka retailu a analýzu nákupního chování.
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.
Skorunková, Monika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Heřmanová, Simona (oponent)
Cílem diplomové práce byl rozbor marketingových nástrojů ve zvolené firmě se zaměřením na marketingovou komunikaci, provedení SWOT ananlýzy a návrh možných marketingových zlepšení do budoucna.
Analýza a návrh komunikační strategie
Burian, Karel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti, tedy Schäfer Boutique, popsat komunikační mix, který je ve firmě používán a navrhnout opravná opatření, která by přispěla k lepší a efektivnější komunikaci se zákazníky.
Marketingová podpora produktu Baby Well.
Zahradníková, Adéla ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se blíže zabývá formou marketingové komunikace, která je označována jako podlinková. Je uspořádána chronologicky podle jednotlivých úkonů, spojených s průběhem projektu. Pozoruje prostředí reklamní agentury, která má na starosti provedení prodejní promotion pro klienta PG Corporation, jež se svou značkou Baby Well působí na trhu v segmentu péče o dítě. V první části je tedy stručně představena agentura PPD Services s.r.o., v jejíž kompetenci byla celá exekutiva projektu. V další části je pak vylíčena analýza samotné prodejní promotion. Nejprve je analyzováno zadání klienta -- tedy tzv. briefu -- a jeho náležitostem. Poté je pozornost věnována tvorbě tourplanu, sestavení rozpočtu celé promotion a také důležitému školení pro hostesky za účasti klienta. V této části jsou mimo jiné detailně popsány povinnosti hostesek a jejich vybavení pro danou promoakci. V závěru je zodpovězen vytyčený cíl této práce, tedy zda se celá prodejní promotion klientovi z hlediska vložených investic vyplatí a má smysl v takové formě marketingové komunikace se zákazníky nadále pokračovat. Informace pro celou bakalářskou práci byly čerpány převážně s vlastních zkušeností a z dokumentů reklamní agentury PPD Services s.r.o. Povědomí autora o dané problematice zvýšily také knihy, které jsou uvedeny jako zdroje této bakalářské práce.
Brand Strategy of L'ORÉAL on the Czech Market
Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Cílem práce je, po charakteristice obecných teoretických východisek, popsat a porovnat strategie značek společnosti L'ORÉAL na českém trhu a pokusit se o zhodnocení positioningu a image vybraných z nich, a to prostřednictvím SWOT analýzy. V první kapitole práce vysvětluje pojmy značka a strategické řízení značky. Druhá kapitola se zabývá marketingovou komunikací a jejími formami. Ve třetí kapitole je stručně popsána SWOT analýza a její význam. Ve čtvrté kapitole je představena společnost L'ORÉAL a její postavení na světovém i českém trhu. Poslední kapitola rozebírá značkovou strategii společnosti L'ORÉAL na českém trhu a podrobně popisuje strukturu portfolia značek, které firma v ČR nabízí.
Meaning of Body Image in Marketing
Tarbajová, Viera ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou vymezeny základní pojmy, které s tématem práce úzce souvisí. První kapitla obsahuje definici a historický vývoj body iamge. Následně se práce věnuje marketinhové komunikaci. Bliže se zaměřuje na reklamu a v souvislosti s ní na efektivitu a psychologii reklamy. V rámci této kapitoly taktéž popisuje média a jejich vliv na vnímání ideálu krásy. Druhá část diplomové práce je zaměřená na praktickou, analytickou čínnost. V rámci této části je popsaný teoretický základ a praktické použití obsahové analýzy, včetně metody dotazování. V závěru práce je čtenář seznámen s výsledky obsahové analýzy a dotazníkového šetření.
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Pivná, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Dvořák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie firmy pomocí počtu telefonátů na infolinku a objemu prodaných kusů. Část zaměřená na cenovou strategii se skládá z teoretické charakteristiky možností tvorby ceny, v praktické je proveden rozbor konkurence a pomocí něj vymezena optimální cena. Práce je zakončena SWOT analýzou potenciálu firmy.
Komunikační strategie recyklace a sběru lahví
Slavinská, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Klade si za cíl analyzovat vztah mezi marketingovou komunikací a CSR a zhodnotit, jaké nástroje komunikačního mixu jsou pro komunikaci CSR a zejména komunikaci recyklace vhodné. Dotýká se problematiky obalu v marketingu, recyklace, sběru a třídění odpadů a udržitelného rozvoje. Teoretické poznatky jsou aplikovány na společnost The Coca-Cola Company.
Communication strategy of the company Subway
Jevičová, Katarína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šafránek, Bohumil (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor komunikační strategie firmy Subway. V první kapitole představí společnost, objasní její formu podnikání a proces, jakým postupně expandovala ve světě. Zároveň vymezuje její konkurenci z globálního i lokálního hlediska. V druhé kapitole analyzuje marketingový mix a od třetí kapitoly se zaměřuje na komunikaci firmy. Nejdříve objasňuje firemní komunikaci a pak podnikovou hierarchii a komunikaci mezi pobočkami, která je na mezinárodní úrovni. V poslední kapitole analyzuje dílčí nástroje komunikačního mixu v České republice a ve vybraných zahraničních zemích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,286 záznamů.   začátekpředchozí1250 - 1259dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.