Název:
Analýza a návrh komunikační strategie
Překlad názvu:
Analyse and concept of communication strategy
Autoři:
Burian, Karel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti, tedy Schäfer Boutique, popsat komunikační mix, který je ve firmě používán a navrhnout opravná opatření, která by přispěla k lepší a efektivnější komunikaci se zákazníky.Analyse of communication strategy of Schäfer Boutique company. Definition of concepts and recommendation in branch of marketing communication.
Klíčová slova:
elektronický a zásilkový obchod; marketingová komunikace; mirkroprostředí makroprostředí; e-commerce; macro and micro background; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15987