Název: Značková stratégia spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu
Překlad názvu: Brand Strategy of L'ORÉAL on the Czech Market
Autoři: Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; strategie; značka; brand; marketing; marketing communication; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15735

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11705


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet