Název: Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Wienerberger, a.s.
Překlad názvu: Analysis of the Marketing Mix in Wienerberger, a.s.
Autoři: Skorunková, Monika ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Heřmanová, Simona (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; SWOT; marketing; marketing communication; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16462

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12052


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet