Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogické aspekty trenérské činnosti
OBADAL, Tomáš
Cílem této práce je popis a analýza pedagogických aspektů trenérské činnosti v kontextu současné nabídky vzdělávání pro trenéry, jejich profesního zaměření a jejich sebepojetí vzhledem k výchovnému poslání. Pro dosažení těchto cílů je nutné nejprve definovat sport jako takový, jeho typy či možnosti sportovního vyžití jedinců. Dále je nutné definovat roli trenéra a systematicky popsat důležité vlastnosti trenéra. V analytické části práce bude věnována pozornost sebepojetí trenérů vzhledem k jejich výchovnému poslání. V této souvislosti bude dotazníkovou formou analyzován pohled trenérů na jejich možné výchovné, respektive pedagogické působení. Mezi další důležité otázky, které budou analyzovány, patří pohled trenérů na svou činnost, které okolnosti ovlivňují jejich výchovné působení apod. Závěr práce bude věnován zhodnocení současného stavu zkoumané problematiky.
Koučování a rozvoj potenciálu zaměstnanců
Koudelová, Eliška ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Moderní společnosti si čím dál více uvědomují, že prosperita společnosti není založena pouze na pokročilé technologii, na skvěle propracované strategii společnosti, ale že fungování společnosti záleží především na lidech samotných. Koučování je prezentováno jako nejmodernější metoda rozvoje potenciálu zaměstnanců, na jehož základě koučovaní svobodně stanovují své cíle, kterých s postupem času sami dosahují. Osobní rozvoj zaměstnanců považuje autorka také jako jednu z forem konkurenční výhody, poněvadž spokojení a motivovaní zaměstnanci jsou chápáni jako nejcennější zdroj společnosti. Vyšší chuť k práci, snaha zvyšovat své výsledky a produktivitu, lepší vnímání motivace - to vše autorka označuje jen jako příklady pozitivních výsledků koučování, které každá společnost cíluje. Aby těchto pozitivních důsledků bylo dosáhnuto, je nezbytná znalost podstaty a myšlenky, samotné porozumění této metody. Autorka se v praktické části diplomové práce zaměřuje na studenty a absolventy vysokých škol, protože právě ty vnímá jako skupinu preferovanou moderními společnostmi. Cílem praktické části je ukázat, jaké znalosti má segmentovaná skupina o metodě, a zda tyto znalosti či případné neznalosti jsou známkou pozitivních, popřípadě negativních výsledků koučování.
Koučink jako metoda vedení lidí
Nováková, Kateřina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Ondráček, Michal (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou koučinku jako metody vedení lidí v profesionálních basketbalových klubech v České republice. Náplní je zjistit, na kolik jsou profesionální basketbaloví trenéři s několikaletou praxí seznámeni s metodami koučinku a zda jej využívají ve své každodenní praxi. Ke zjištění potřebných informací bylo využito dotazníkového šetření prostřednictvím emailové komunikace s jednotlivými trenéry. Zjištěné výsledky jsou následně porovnány s informacemi získanými studiem knih předních amerických trenérů. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení využívání koučinku v oblasti vedení profesionálních basketbalových týmů. Problematika koučinku v této, ani jiné sportovní oblasti nebyla v České republice dosud uceleně zpracována do žádné knižní publikace. Samotný souhrn zahraniční literatury je proto rovněž přínosem. Bonusem práce je samotné doporučení na zlepšení činnosti basketbalových trenérů. Doporučení a závěry diplomové práce mohou být užitečné nejen pro zlepšení práce jednotlivých respondentů tohoto dotazníku, ale mohou sloužit k obecnému zvýšení efektivity práce trenérů při vedení sportovních týmů. Práce rovněž může sloužit basketbalovým hráčům k rozšíření jejich znalostí v oblasti rozvoje vlastních schopností a dovedností. Výsledky jsou rovněž využitelné pro Českou basketbalovou federaci, Sdružení basketbalových trenérů, které má na starost metodiku vzdělávání trenérů, a pro univerzity poskytující studium dvouletého vzdělávacího programu Trenérská škola. Samotná práce by se dala rozdělit do čtyř hlavních částí. První část se věnuje oblasti obecného koučinku, jeho využití, metodám a osobnosti kouče. Druhá část se zaměřuje na oblast sportovního koučinku a následně na specifika vedení v basketbalu. Třetí část se zabývá samotným průzkumem využití koučinku při vedení basketbalových týmů profesionálními trenéry. V poslední části jsou shrnuty výsledky jednotlivých trenérů a navržena doporučení sloužící ke zlepšení jejich činnosti.
Trendy v rozvoji leadershipu
Zadražil, Marek ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o trendech v rozvoji leadershipu. Cílem práce je pochopení toho, co se pod pojmem leadership skrývá, kdo vlastně leader je, proč by neměl být zaměňován s manažerem a přiblížení metod, jakými je možno leadership rozvíjet. Dalším cílem je částečná analýza problematiky leadershipu mezi studenty navazujících magisterských oborů na Vysoké škole ekonomické v Praze. V první kapitole je nastíněn vývoj manažerských teorií 20. století, popis osobnosti manažera a problematika manažerských kompetencí. Druhá kapitola obsahuje vybrané teorie leadershipu, na které plynule navazují styly vedení lidí. Dále je uveden rozdíl mezi manažerem a leaderem včetně problematiky moci a autority. Třetí kapitola se zaměřuje na metody rozvoje leadershipu, přičemž větší prostor je věnován metodám rozvoje pomocí druhých osob. Čtvrtá kapitola je ve své první části koncipována jako souhrn poznatků uvedených v této práci. Druhá část čtvrté kapitoly obsahuje vyhodnocení výzkumu provedeného mezi studenty VŠE.
Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern
Charvátová, Veronika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zkoumání závislosti mezi koučinkem a prodejními výsledky prodejců v průběhu stáže společnosti Southwestern. V teoretické části, na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, popisuji pojem koučink a jeho historii. Dále se věnuji modelům koučinku a nástrojům, které koučové ke zvýšení výkonu koučovaných využívají. V závěru teoretické části definuji specifika přímého prodeje a vystihuji význam přímého prodeje v dnešní době. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představuji zde historii společnosti, její produktové portfolio a letní Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol. Těžištěm této práce je výzkum, který jsem prováděla v průběhu léta 2012, kdy jsem aplikovala koučink při komunikaci s prodejci, se kterými jsem pracovala. Závěrem práce je propojení teorie s praxí a následná doporučení pro využití koučinku ke zvýšení objemu produkce prodejců společnosti Southwestern.
Koučink jako způsob řízení lidí a jeho využití v projektovém řízení
Kubínek, Josef ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Beneš, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce pojednává o problematice řízení lidí. Cílem této práce je zjistit, zdali je koučink použitelnou metodou pro řízení lidí a v jaké podobě je využitelný pro projektové řízení. Teoretická část pojednává o neefektivitě dnešních přístupů k řízení lidí, o principech projektového řízení a o způsobech řízení projektů. Jedná se o částečné shrnutí přístupů, které jsou aplikovány jak u nás, tak ve světě. Při psaní těchto metod je vycházeno z relevantních tištěných i elektronických zdrojů. Praktická část je zaměřena na shrnutí metody koučování v projektovém řízení. Jedná se o úvahu nad tím, jaké jsou předpoklady pro to, aby bylo možné efektivně koučink provést, a také jaké metody se v dnešní době používají.
Manažer a jeho motivační role v konkrétní společnosti
Kadlecová, Martina ; Tišlerová, Kamila (vedoucí práce) ; Hudeček, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jak se manažeři ve společnosti OVB Allfinanz vypořádávají s motivační rolí -- jak moc si ji uvědomují, využívají ji ve svém styku s podřízenými, a jak sami sebe v této roli hodnotí. Stěžejní výzkumnou metodou je empirické šetření prostřednictvím dotazníků. V případě zjištění jakýkoliv nedostatků v této oblasti, navržení možných opatření.
Koučink a jeho perspektivy v České republice
Karásková, Anna ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobeš, Richard (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit za pomoci dotazníkového průzkumu, zda perspektiva segmentu studentů VŠE je stejná jako perspektiva obce koučů, porovnat je a navrhnout možná řešení. Dotazníkový průzkum byl zaměřen na území České republiky. Teoretická část diplomové práce je uspořádána tak, aby uvedla zainteresované do koučinku. Především představí pojem koučink, rozdíl mezi koučinkem a psychoterapií, etický kodex koučinku, rozdílné žánry a metody koučinku. Dále vysvětlí dimenze vzájemné spolupráce, roli koučů a koučovaných osob, nákladů, podobu kvality, očekávaných přínosů, očekávání ze spolupráce a její podobu. Závěry diplomové práce mohou být užitečné pro organizaci AIESEC, RPC VŠE, Koučink klub VŠE, vedení školy VŠE, obci koučů, budoucí zaměstnavatele segmentu studentů a pro studenty samotné. Pod obcí koučů jsou zahrnuti jednotliví koučové, firmy nabízející koučink a profesní sdružení.
Podpora pro start-up firmy v České republice - vývoj programu podpory a koučování
Krupa, Stanislav ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Petrusek, Tomas (oponent)
Obsahem diplomové práce je představení agentury Inovum, o.p.s., která nabízí kvalitní a profesionální koučování začínajícím podnikatelům s inovativním nápadem a nepřímo tak podporuje konkurenceschopnost české ekonomiky. Součásti práce je i analýza inovačního prostředí v České republice, marketingová analýza a plán agentury Inovum. Cílem práce je návrh ucelené koncepce marketingového plánu pro agenturu Inovum, který je v linii s reálnou situací na trhu.
Koučování a jeho přínos pro management firem v České republice
Bílý, Jan ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Valášek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na koučování v managementu firem v České republice. Pojem koučink a koučování lidí se v poslední době stalo velmi často skloňovaným slovem. Koučink jako takový umožňuje lidem v sobě odhalit a naplno uvolnit svůj potenciál. Na základě kvalitativního výzkumu byl analyzován přínos koučování pro koučovaného a to z pohledu kouče, zadavatele koučování a samotného koučovaného na základě škál self-ratingu. Dle výsledků je největším přínosem pro koučovaného zejména vyšší samostatnost a zodpovědnost za svoji práci. Z pohledu manažera je koučování efektivní zejména pro lepší komunikace s podřízenými, vyšší otevřenost a možnost lépe a kvalitněji pochválit a ocenit své kolegy a podřízené. V závěrečné části bakalářské práce se hodnotí splnění stanovených cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.