Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,297 záznamů.  začátekpředchozí1230 - 1239dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix Prague International Marathon
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se orientuje na oblast marketingové komunikace a je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Zabývá se jednotlivými nástroji marketingové komunikace využívanými danou společností, způsoby marketingové komunikace v zahraničí a spoluprácí se sponzory jejích akcí. Cílem je zhodnocení používaných nástrojů, vlastní doporučení a prognóza budoucího vývoje.
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Hanke, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem bakalářské práce "Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny" je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislé začínající hudební skupiny při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. První teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na současný stav - a to hlavně internetu. Druhá teoretická část se věnuje pojmům marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, prvkům komunikačního mixu a novým trendům v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na dvě hlavní kapitoly a to na stručnou analýzu relevantního mediálního trhu a samotný návrh marketingové strategie, a to zejména komunikační. Práce by měla být schopna posloužit nezávislým hudebním interpretům jako pomůcka pro náhled do marketingové komunikace z odborného hlediska, nebo i jako inspirační zdroj pro vytvoření jejich vlastní strategie propagace.
REZIDENČNÍ DEVELOPMENT NA ČESKÉM TRHU A JEHO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Hašková, Kateřina ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Svatoň, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce shrnuje základní teoretické poznatky z oblasti marketingu, definuje marketingový mix a jeho nástroje. Bližší pozornost je věnována těm z nich, které jsou pro téma komunikace rezidenčního marketingu nejvíce aktuální, a to nástrojům komunikačního mixu. Dále se práce zabývá pojmem stavitelství, ze kterého vyčleňuje development a následně rezidenční development. Stručně charakterizuje jeho vývoj, současnou situaci na území České republiky a uvádí základní specifika developerského marketingu. Navazující část se konkrétně věnuje nejvyužívanějším nástrojům marketingové komunikace v rezidenčním developmentu, reklamě, vztahům s veřejností, sponzorování a interaktivnímu marketingu. Dále se práce zamýšlí nad problematikou nadprodukce a nadvýběru na současných trzích a stále obtížnější nalézání cesty k zákazníkovi. Ryze praktická část závěrem uvádí příklady marketingové komunikace největších rezidenčních developerů na českém trhu. Závěrem následuje zhodnocení zkoumané skutečnosti a odhad budoucího vývoje.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Urban, Bohumil ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Batěk, Václav (oponent)
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rotrekl, Radoslav (oponent)
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.
Analýza marketingové komunikace v cestovním ruchu
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v cestovním ruchu, konkrétně internetovými stránkami vybraných cestovních kanceláří. V teoretické části popisuji jednotlivá východiska marketingu a marketingové komunikace cestovních kanceláří a zásady pro tvorbu webových stránek. V praktické části pak analyzuji internetové stránky jednotlivých cestovních kanceláří z hlediska dodržování těchto zásad a vybírám nejlépe zpracované stránky.
Marketingová strategie společnosti Bohemia Sekt a.s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Synek, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fousek, Martin (oponent)
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii společnosti Bohemia Sekt a.s. v kategorii šumivých vín na domácím i zahraničních trzích a popisuje faktory, které vedly k volbě právě takové strategie. V první kapitole je všeobecně popsána společnost Bohemia Sekt a.s., její historie, současnost a produkty. Druhá kapitola obsahuje již konkrétní popis jednotlivých částí marketingové strategie - v teoretické i praktické rovině. Nechybí zde analýza trhu, definování cílové skupiny, marketingový plán a jeho samotná realizace. Třetí kapitola je zaměřena na marketingové aktivity společnosti na zahraničních trzích.
Využití product placementu v českém prostředí
Sedněvová, Šárka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kůta, Petr (oponent)
Product placement jako způsob marketingové komunikace nabývá v současnosti stále většího významu. Bakalářská práce vysvětluje pojem product placement, vymezuje jeho legislativní rámec, uvádí jednotlivé formy a zmiňuje příklady umístění produktu v českých filmech. Hlavním cílem práce je zjistit, jak k product placementu přistupují čeští diváci. Splnění tohoto cíle je uskutečněno prostřednictvím dotazníkového šetření.
Návrh komunikační strategie společnosti ACP Traductera, s.r.o. pro získávání lidských zdrojů v rámci vybraných středních škol
Jáchimová, Terezie ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Vegrichtová, Radka (oponent)
Práce vychází z úzkých vazeb mezi získáváním lidských zdrojů a marketingovou komunikací. Jejím cílem je navrhnout a ověřit vhodné postupy k vytvoření dostatečného povědomí o společnosti ACP Traductera, s.r.o. u příslušných cílových skupin, zdrojů potenciálních kvalitních zaměstnanců na místním trhu práce. Cílovou skupinou jsou studenti vybraných středních škol v Jindřichově Hradci a okolí.
Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague
Oberreiterová, Barbara ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Winklerová, Michaela (oponent)
Cílem této diplomové práce je definování pojmu marketingový mix a potažmo v rámci komunikace vymezit a kvalifikovat marketingovou komunikaci. Součástí práce je aplikování teorie na praktický příklad, jímž je Buddha-Bar Hotel Prague. Přínosem diplomové práce budou návrhy, jak tuto komunikaci s okolím, klienty a médii vylepšit a zintenzivnit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,297 záznamů.   začátekpředchozí1230 - 1239dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.