Název:
Marketingová strategie společnosti Bohemia Sekt a.s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company Bohemia Sekt Co. Ltd. on czech and foreign markets, comparsion with competition
Autoři:
Synek, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fousek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii společnosti Bohemia Sekt a.s. v kategorii šumivých vín na domácím i zahraničních trzích a popisuje faktory, které vedly k volbě právě takové strategie. V první kapitole je všeobecně popsána společnost Bohemia Sekt a.s., její historie, současnost a produkty. Druhá kapitola obsahuje již konkrétní popis jednotlivých částí marketingové strategie - v teoretické i praktické rovině. Nechybí zde analýza trhu, definování cílové skupiny, marketingový plán a jeho samotná realizace. Třetí kapitola je zaměřena na marketingové aktivity společnosti na zahraničních trzích.The bachelor thesis describes marketing strategy of the company Bohemia Sekt Co. Ltd. in sparkling wines category on czech and foreign markets. The thesis describes factors which led to selection of such strategy. First chapter describes the company Bohemia Sekt Co. Ltd. in general, its history, present and products. Second chapter contains factual description of particular parts of the marketing strategy - theoretically and practically. There can be found market analysis, definition of a target group, marketing plan and its execution. The last chapter is focused on company's marketing activities on foreign markets.
Klíčová slova:
Bohemia Sekt; marketingová komunikace; marketingová strategie; Bohemia Sekt; marketing communication; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21809