Název: Marketingová strategie společnosti Bohemia Sekt a.s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Bohemia Sekt Co. Ltd. on czech and foreign markets, comparsion with competition
Autoři: Synek, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Fousek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bohemia Sekt; marketingová komunikace; marketingová strategie; Bohemia Sekt; marketing communication; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21809

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17779


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet