Název:
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Překlad názvu:
Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s.
Autoři:
Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rotrekl, Radoslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.This thesis deals with the practical use of marketing communication instruments in the strategy of ŠKODA VAGONKA a.s. The theoretical basis for the further analysis is defined in the first chapter. The company and the electric units manufacturing business are described in the second part, followed by the company's strategy analysis and the comparison with the theory.
Klíčová slova:
business to business; firemní strategie; marketingová komunikace; business strategy; business to business; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21991