Název: Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Překlad názvu: Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s.
Autoři: Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rotrekl, Radoslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: business to business; firemní strategie; marketingová komunikace; business strategy; business to business; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21991

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17961


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet