Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny
Hanke, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem bakalářské práce "Marketingová komunikace nezávislé hudební skupiny" je implementace marketingových postupů do marketingové komunikace nezávislé začínající hudební skupiny při zohlednění vlivu současných proměnných faktorů na celý hudební průmysl. První teoretická část má za úkol objasnit současný stav hudebního průmyslu, vliv digitálních médií na současný stav - a to hlavně internetu. Druhá teoretická část se věnuje pojmům marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, prvkům komunikačního mixu a novým trendům v marketingové komunikaci. Praktická část se dělí na dvě hlavní kapitoly a to na stručnou analýzu relevantního mediálního trhu a samotný návrh marketingové strategie, a to zejména komunikační. Práce by měla být schopna posloužit nezávislým hudebním interpretům jako pomůcka pro náhled do marketingové komunikace z odborného hlediska, nebo i jako inspirační zdroj pro vytvoření jejich vlastní strategie propagace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.