Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,241 záznamů.  začátekpředchozí1229 - 1238další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Vencovský, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím webu druhé generace v komerčních organizacích. Cílem je popsat možná využití a zhodnotit praktické nasazení v konkrétní organizaci. V teoretické části je objasněna teorie webu 2.0 a jeho nejčastější řešení s akcentem na komerční sféru. V práci bude představeno, jak podnik může využít wiki, jaké blogy se v praxi používají a jak se prezentovat na sociálních sítích. Web druhé generace je následně uveden v kontextu s částmi podnikové informatiky, do kterých přímo zasahuje. V této části je zaznamenán odklon od klasických systémů CRM, SCM, KM a groupware. Teoretické znalosti jsou nakonec aplikovány v analýze prováděné na existujícím podniku. Důrazem je kladen především na reálnost navrhovaného řešení.
Podnikatelský záměr: internetový portál
Jehlička, Marek ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Skopal, Pavel (oponent)
Diplomová práce pojednává o oblasti sociálních komunitních sítí na internetu v České republice. Na téma nahlížím z pozice podnikatele a zkoumám možnosti, jak toto téma využít v komerční prospěch. I proto praktickou část zpracovávám formou podnikatelského záměru, a snažím se zjistit, zda je takto koncipovaný projekt v České republice životaschopný, dlouhodobě rentabilní a konkurenceschopný. Podnikatelský plán je příkladem startup projektu a jeho cílem je získat investici na vývoj, propagaci a počáteční fungování projektu. Klíčové pro tyto úvahy je analýza trhu, tzn., zda je trh v České republice dostatečně velký a schopný projekt uživit. Sociálně komunitní portál, který je předmětem podnikatelského plánu, se zaměřuje na relativně úzkou skupinu uživatelů, a to na maminky s malými dětmi, těhotné ženy, v širším kontextu i na rodinné příslušníky těchto uživatelů.
Marketingové využití sociálních sítí
Voves, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Internetové sociální sítě v posledních letech zaznamenaly velký rozmach. Staly se součástí života mladých lidí po celém světě. V současné době zaujímá první místo v oblíbenosti sociální síť Facebook, která čítá přes 300 milionů uživatelů po celém světě. Sociální sítě zároveň nabízejí firmám velmi kvalitní formu prezentace svých služeb. Internetový marketing se na těchto sítích rozvíjí, umožňuje firmám komunikovat se zákazníkem na osobní rovině a zároveň umožňuje virální šíření reklamního sdělení. I v České republice je Facebook nejúspěšnější - počet českých uživatelů již dosáhl hodnoty 1,7 milionu. Správný marketing použitelný na sociálních sítích je v České republice teprve ve svých začátcích a firmy se s tímto médiem zatím začínají učit zacházet.
Sociální sítě a možnosti jejich využití pro účely komerční prezentace firem
Mňahončáková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Uhlíř, Martin (oponent)
Marketingové využití sociálních sítí patří v současnosti k velmi diskutovaným tématům. Zatímco zahraniční společnosti social networking ke komerčním účelům běžně používají, české firmy zatím zaostávají. V budoucnu se však dá očekávat zvýšení zájmu a běžné zařazení do komunikačních mixů.
Facebook jako marketingový nástroj
Nováková, Vendula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce pojednává o sociální internetové síti Facebook a jejímu potenciálu pro marketing. V prvních dvou teoretických částech se autorka podrobně zabývá virálním marketingem a sociálními sítěmi obecně. Dále rozebírá uživatele Facebooku s důrazem na aktuální data pocházející z výzkumu "Uživatel Facebooku" provedeného v květnu 2009. Získané teoretické poznatky a analýza uživatelského prostředí ústí do stěžejní části práce, která nabízí podněty a tipy pro uplatnění marketingu na Facebooku. Celý text je provázán množstvím příkladů, které slouží k hlubšímu pochopení tématu.
Nové trendy v internetovém marketingu
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent)
Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Taschner, Karel (oponent)
Cílem mé práce je poukázat na možnosti využití, výhody, nevýhody a nevyužitý potenciál marketingu, prováděného prostřednictvím internetových sociálních sítí.
Využití groupwarové aplikace v zájmové činnosti
Vondráček, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Groupwarové produkty podporují spolupráci v podnikovém prostředí, ale jejich součásti jsou využívané i mimo pracovní prostředí, v běžném životě. Se spoluprací se též nesetkáváme pouze v podnicích. Tato práce nejprve analyzuje současný stav využívání prostředků groupware (elektronická pošta, diskuse, kalendář) v komunitě fanoušků science fiction a nynější nedostatky v komunikaci, kooperaci a koordinaci aktivit. Dále klade požadavky na systém, který by měl zlepšit situaci. Nakonec hodnotí vybraný systém (kombinace služeb společnosti Google) a demonstruje jeho použití. Účelem práce je posoudit míru využití groupware v komunitě a položit základy pro jeho plné nasazení.
Principy fungování internetových komunit
Vrba, Jaroslav ; Mišurec, David (vedoucí práce) ; Košárek, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá internetovými komunitami, ukazuje jejich principy fungování a porovnává nejvýznamnější z nich. Cílem práce je vysvětlit, jakým způsobem internetové komunity fungují. Porovnává jejich vlastnosti a umožňuje čtenáři udělat si názor na každou z nich. Internetové komunity jsou porovnány jak z globálního, tak i z hlediska České republiky. Práce se zaměřuje na jejich funkce, výhody a zároveň rizika, jaká uživateli internetových komunit hrozí včetně možností ochrany před nimi. Autor přikládá i vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým konfrontuje vnímání rizik uživatelů sociální sítě Facebook. V neposlední řadě je nastíněn ekonomický faktor komunitních serverů, jejich výdaje a způsob hrazení, případně zisk.
Využití aplikací v rámci sociálních sítí pro marketingovou prezentaci firem
Černoch, Michal ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce podává přehled v současnosti nejvýznamnějších českých i světových sociálních sítí, popis jejich funkcionality a možností využití těchto on-line služeb v marketingu. Samostatně zpracovává téma aplikací třetích stran začleněných do těchto sociálních sítí, a možností jejich využití pro marketingovou prezentaci firem a produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,241 záznamů.   začátekpředchozí1229 - 1238další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.