Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,232 záznamů.  začátekpředchozí1211 - 1220dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení dislokovaných týmů
Kašpar, Jakub ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
V této práci se zaměřuji na porovnání kooperace v týmech lokálních a týmech virtualizovaných. V první části jsou vymezeny pojmy: tým, proces a projekt. Prvním bodem analýzy je identifikace charakteristik, které jsou podstatné pro fungování týmu po organizační stránce. Na těchto charakteristikách jsou ukázány odlišnosti mezi lokálním a virtualizovanými týmy. Druhým bodem je popsání požadavků pro jednotlivé kategorie činností a jejich obodování dle jejich důležitosti. Ve třetí části dojde k vyhodnocení, jaký tým se hodí nejlépe ke které kategorii činností. V další části práce je základním tématem problematika kulturní a sociální diference mezi jednotlivými kulturami a společenstvími. V této části jsou uvedena některá doporučení, jak sestavovat a vést tým, aby nedocházelo ke kulturním či sociálním problémům. Pomocí Geert Hofstedeho indexů jsou ukázány rozdíly mezi několika kulturami. Poslední část je zaměřena na osobu manažera týmu. Jsou zde ukázány rozdílné požadavky na osobnost a charakteristiky manažera týmů lokálního a virtualizovaného. Rozdíly jsou aplikovány na otázky: určení rolí jednotlivých členů týmu, správné motivace a řešení problémů v týmu.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Saúdské Arábie
Havlíková, Kateřina ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Mertlíková, Františka (oponent)
Bakalářská práce se věnuje odlišnostem saúdské kultury od kultury západní a jejím prvkům, které se promítají do obchodního jednání. Nejprve popisuje teritorium z geografického, politického a demografického hlediska. Podrobně rozebírá kulturní zvyklosti a tradice, náboženství a jeho vliv na život Saúdů. Dále uvádí užitečná fakta pro vstup na saúdský trh, zvláštnosti a specifika obchodního jednání a vyjednávacího stylu.
Analýza firemní kultury v Generali Pojišťovně a.s.
Holečková, Kamila ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
V bakalářské práci je popsána a analyzována firemní kultura ve společnosti Generali Pojišťovna a.s., která zaujímá na českém pojistném trhu šesté místo. Teoretická část práce se zabývá třemi oblastmi ? firemní kulturou, holdingem a pojišťovnictvím. Součástí práce je dotazník, který ověřuje pohled veřejnosti na tuto pojišťovnu.
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Organizační kultura společnosti Telefónica O2
Patera, David ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Čitanová, Petra (oponent)
Tématem této práce je charakteristika organizační kultury společnosti Telefónica O2. Cílem bylo popsat proces integrace zakládajících společností (Telecom a Eurotel) a vliv této integrace na vývoj a utváření organizační kultury společnosti Telefónica O2. Dále pak provézt rozbor dvou průzkumů spokojenosti zaměstnanců a analyzovat silná a slabá místa v organizační kultuře společnosti.
Význam kulturních prvků v marketingu. Kulturní specifika Nového Zélandu
Kadlec, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu kultury v marketingu. Zkoumá propojení a význam jednotlivých kulturních prvků v marketingové perspektivě. Praktická část této práce se věnuje kultuře Nového Zélandu, jejíž specifika jsou charakterizována a jsou popsány vybrané kulturní prvky ve vztahu k marketingu. V první části této práce je kultura teoreticky charakterizována jako dynamický proces, a blíže jsou rozebrány významné kulturní prvky. Zvýšená pozornost je věnována kulturně odlišnému významu barev, jakožto nejvíce vnímanému vizuálnímu symbolu, v propojení s marketingovým využitím. Závěr teoretické části je věnován bližší analýze významného Modelu kulturních dimenzí, jehož autorem je nizozemský antropolog Geert Hofstede. Tento model poskytuje měřitelné informace o základních rysech a odlišnostech světových kultur. Analýza modelu je obohacena o vztah mezi kulturními dimenzemi a náboženskými směry, který přináší další rozměr. Druhá část se zabývá aplikací kultury a jejích významných prvků do oblastí marketingu. Pozornost je zaměřena zejména na marketingový mix a jeho složky -- produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Postihuje základní oblasti a roviny, které je nezbytné v multikulturním marketingu respektovat. Závěrečná metodická část je zaměřena na charakteristiku novozélandské kultury a jejích vybraných prvků ve vztahu k marketingu. Podává přehled o základních kulturních rysech, kterým je nezbytné se přizpůsobit. Problematiku doplňuje výzkum odlišného vnímání, asociace a interpretace kulturně podmíněných vizuálních reklamních sdělení v kontrastu České republiky a Nového Zélandu. Závěrem jsou shrnuta významná zjištění této diplomové práce.
Profesní etiketa v multikulturní firmě v kontextu americké kultury
Skopová, Gabriela ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Práce se zaměřuje na porovnání národní a firemní kultury s důrazem na jejich odlišnosti, avšak zkoumá i případné souvislosti. Podobně postupuje také při popisu společenské a profesní etikety. V druhé části jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní příklad.
Perspektiva hospodářských vztahů ČR s Vietnamem s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Sobolíková, Jitka ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Božena, Plchová (oponent)
První kapitola obsahuje obecné údaje o Vietnamu jako přírodní podmínky, obyvatelstvo, historii a ekonomické ukazatele. V druhé kapitole lze nalézt popis česko-vietnamských vztahů v oblasti hospodářské, politické i kulturní. Třetí kapitola se věnuje Koncepci proexportní strategie pro roky 2006-2010. Ve četvrté kapitole je popsáno podrobněji podnikatelské prostředí Vietnamu a jeho investiční klima. Podlení pátá kapitola se zaměřuje na kulturní charakteristiku Vietnamu a obchodní jednání.
Specifika personálního řízení v multinacionální společnosti
Jiroušková, Markéta ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Diplomová práce popisuje základní představy, hodnoty a postoje zaměstnanců v multinacionální společnosti a jejich přizbůsobení k jiné podnikové kultuře. Dále popisuje, jak může silná podniková kultura ovlivnit pracovní jednání zaměstnanců a současně vytváří specifickou tvář firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,232 záznamů.   začátekpředchozí1211 - 1220dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.