Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,218 záznamů.  začátekpředchozí1184 - 1193dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Revayová, Marcela ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Habr, František (oponent)
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Jirák, Stanislav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Jaroslav (oponent)
Jirák, S. Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve zvolené společnosti. Jsou zde použita teoretická východiska, na základě kterých byl proveden popis a analýza marketingového řízení ve společnosti LINE, s.r.o.. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část vytváří obecný rámec pro uplatnění marketingového řízení a druhá část aplikační, ve které byla nejprve charakterizována společnost a následně rozbor jednotlivých kroků marketingového řízení. V závěrečné části jsou uvedena některá doporučení v souvislosti s celosvětovou hospodářskou krizí.
Marketing v pražské ZOO
Sadílková, Ivana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Ryppel, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu v pražské zoologické zahradě. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly se věnují teorii marketingu - jeho vývoji, marketingu služeb, marketingovou komunikací a nástrojům komunikačního mixu. Čtvrtá kapitola analyzuje komunikační mix v Zoo Praha a pátá kapitola zjišťuje jedinečné nástroje komunikačního mixu v zoo ve Dvoře Králové a analyzuje je z pohledu Zoo Praha.
Marketingová komunikace Kutné Hory
Vrabčáková, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Vopatřil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.
Analýza komunikačního mixu vybrané firmy
Vargová, Štěpánka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vzdělávací agentury a nakladatelství AMOS. Cílem je především zhodnotit současný stav použití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a navrhnout případné změny a využití dalších nástrojů s ohledem na komunikační cíle firmy.
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,218 záznamů.   začátekpředchozí1184 - 1193dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.