| |
|
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.
|
| |
| |
|
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Jirák, Stanislav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Jaroslav (oponent)
Jirák, S. Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve zvolené společnosti. Jsou zde použita teoretická východiska, na základě kterých byl proveden popis a analýza marketingového řízení ve společnosti LINE, s.r.o.. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část vytváří obecný rámec pro uplatnění marketingového řízení a druhá část aplikační, ve které byla nejprve charakterizována společnost a následně rozbor jednotlivých kroků marketingového řízení. V závěrečné části jsou uvedena některá doporučení v souvislosti s celosvětovou hospodářskou krizí.
|
|
Marketing v pražské ZOO
Sadílková, Ivana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Ryppel, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu v pražské zoologické zahradě. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly se věnují teorii marketingu - jeho vývoji, marketingu služeb, marketingovou komunikací a nástrojům komunikačního mixu. Čtvrtá kapitola analyzuje komunikační mix v Zoo Praha a pátá kapitola zjišťuje jedinečné nástroje komunikačního mixu v zoo ve Dvoře Králové a analyzuje je z pohledu Zoo Praha.
|
|
Marketingová komunikace Kutné Hory
Vrabčáková, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Vopatřil, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace města Kutné Hory jako destinace cestovního ruchu. Jejím hlavním cílem je analyzovat současný stav propagace historického města Kutné Hory a jeho turistických produktů, provést rozbor použití jednotlivých složek komunikačního mixu a vytvořit návrh možných zlepšení v této oblasti.
|
| |
| |
| |