Název:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in E.ON České republika, s.r.o.
Autoři:
Liklerová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Multerer, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.The aim of my bachelor work is the characteristics of company, then I analyse individual parts of marketing mix -- product, price, place, promotion. At the end of my work I summarise knowledge and propose recommendations.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix; marketingový mix; produkt; place; price; product; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14308