Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,173 záznamů.  začátekpředchozí1163 - 1172další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby
Motejlková, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
V první kapitole popisuje Zoo Chleby obecně. V druhé kapitole popisuje obecně markewtingovou strategii v cestovním ruchu. V třetí kapitole porovnává zoo v Chlebech a ve Vyškově. Ve čtvrté kapitole provádí praktickou aplikaci.
Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy
Mikula, Vojtěch ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Blaško, Petr (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.
Adaptace marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu
Pekáriková, Katarína ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingové strategie společnosti Starbucks na českém trhu. Její teoretická část je zaměřená zejména na charakteristiku společnosti z hlediska historického vývoje, klíčových hodnot, identity značky a positioningu. Také je zde prezentována celosvětová strategie firmy, formy vstupu na zahraniční trhy a požadavky na perspektivního obchodního partnera. Praktická část se soustředí na rozbor českého trhu, jeho makroprostředí, konkurenci v oboru a SWOT analýzu. Navíc jsou zde uvedeny konkrétní příklady adaptace marketingové strategie firmy a marketingový mix.
Aplikace internacionálního marketingu ve společnosti Haubi's Ges.m.b.H. v multikulturním prostředí
Krištofová, Lucia ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Panýrová, Taťána (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vstupu firmy s charakterem business to business na trh Spojených Arabských Emirátů. Jejím cílem je vytvoření vhodné marketingové strategie, která je aplikována na společnost Haubi's Ges.m.b.H., rakouského specialistu na pekařství. Strategie vychází z analýzy celosvětové situace v potravinářském odvětví a situace na trhu SAE. Předpoklady úspěchu firmy na zmíněném trhu jsou obsahem SWOT analýzy. Její výsledky jsou následně uplatněny při segmentaci trhu a analýze konkurence. Fáze formulace marketingové strategie je zakončena návrhem vhodného marketingového mixu, který vychází ze závěrů jednotlivých metod a analýz a zároveň respektuje odlišnost kulturního prostředí.
Analýza trhu průmyslových laserů a návrh marketingové strategie pro společnost MEGAFLEX, s.r.o.
Valterová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Práce analyzuje trh průmyslových značících laserů v České republice. V teoretické části jsou popsány vhodné metody strategické situační analýzy pro B2B trh. Strategická situační analýza je rozdělena na informační a porovnávací část. V aplikační části je charakterizován trh značících průmyslových laserů a popsáno makro-, mikro- a vnitřní prostředí společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o. Dílčím cílem práce také bylo navrhnout marketingovou strategii společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o., která bude sloužit jako podklad pro vypracování konkrétního strategického marketingového plánu.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Voldřichová, Michala ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Vaňková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy a představeny postupy, které jsou pro zvolení správné marketingové strategie klíčové. Praktická část je věnována lázeňskému hotelu Royal a zahrnuje provedení situační analýzy, popis současně uplatňované strategie včetně marketingového mixu a návrhy na zlepšení do budoucna.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Minaříková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotná, Martina (oponent)
V současné době se mění pojetí marketingu a někteří autoři zdůrazňují význam posunu od marketingu realizovaného na taktické úrovni k marketingu, který bude realizován na úrovni strategické. Marketingová strategie -- jako plán určující základní směry vedoucí ke splnění cílů -- nabývá podstatného významu. Hlavním cílem diplomové práce je především analýza současně využívané marketingové strategie divize Philips Lighting na průmyslovém trhu a její zhodnocení. V práci budou objasněny analýzy, které je potřeba provést před formulováním marketingové strategie, která povede k efektivní alokaci marketingových zdrojů a realizaci aktivit směřujících k naplnění podnikových cílů na daném trhu. Ačkoliv existuje celá řada klasifikací marketingových strategií, autorka se vzhledem k tématu práce zaměří především na klasifikaci marketingových strategií podle situace na daném trhu, podle fáze životního cyklu daného produktu a podle pozice firmy na trhu. Následně budou navržena korekční opatření a doporučení ke stávající marketingové strategii divize Philips Lighting, při reflektování výsledků analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a rovněž poznatků vyplývajících z analýzy odvětví podle M. E. Portera.
Podpora distribuce v Rusku a vstup produktů R. Jelínek na trhy Pobaltí
Voříšková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
V této práci je popsán návrh vstupu na trhy Pobaltí a rozšíření obchodní činnosti v Rusku pro společnost RUDOLF JELÍNEK a.s.
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kasan, Ondřej (oponent)
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,173 záznamů.   začátekpředchozí1163 - 1172další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.