Název: Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy
Překlad názvu: SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Autoři: Mikula, Vojtěch ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Blaško, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Vstup na nový trh; Úloha marketingu při řízení firmy; Entering into new markets; Marketing strategy; The marketing role in the management of the company

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9747

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5736


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet