Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 934 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.09 vteřin. 

Segmentace spotřebitelů podle vztahu ke značce
Frühbauerová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Značka v posledních letech zaujímá stále dominantnější postavení nejen na trzích, ale i v myslích spotřebitelů a každý vnímá její intenzitu různě. Hlavním cílem diplomové práce je odkrýt, poznat a popsat tržní segmenty spotřebitelů, podle toho, jak jsou více či méně ovlivňováni značkou. Nejprve je provedena segmentace v softwarovém programu Data Analyzer za pomoci dat z projektu MML-TGI. Do tohoto procesu jsou vybrány proměnné související se spotřebním chováním, vztahem ke značce, postoji respondentů k chování firem, nebo zda si spotřebitelé pročítají údaje na obalech zboží. Další důležitou částí práce je vlastní výzkum, který se zaměřuje nejen na spotřební chování respondentů, ale i na postoje, názory a preference v případě značkového oblečení. Na základě těchto primárních dat je získáno prostřednictvím programu SPSS opět několik segmentů s různým vztahem ke značce. Součástí práce je i sémantický diferenciál, který zobrazuje, jak jednotliví respondenti vnímají tři vybrané oděvní značky -- Kenvelo, Adidas a Lacoste.

komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
Kučera, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Czechowski, René (oponent)
Tato práce se zabývá trhem elektronických vstupenek. Cílem práce bylo představit tento segment trhu, provést marketingový výzkum trhu elektronických vstupenek a navrhnout komunikační strategii vybrané firmy. Práce nejprve popisuje stávající stav mobilní aplikace Smart Ticket určené pro distribuci vstupenek a kuponů vyvinuté startupem, který se chce prosadit na mezinárodním trhu. Dále jsou vymezeny typy uživatelů aplikace a přidaná hodnota, kterou uživatelům nabízí. Dále se práce zabývá situací na trhu a konkurenčními řešeními. Identifikuje možné zdroje příjmů, klíčové partnery a komunikační kanály, které mohou pomoci uplatnění aplikace na trhu. Pro každou cílovou skupinu definuje výhody, které řešení této cílové skupině přináší a přínosy pro Smart Ticket z partnerství nebo oslovení této cílové skupiny. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum trhu pomocí dotazníkového šetření. Bylo osloveno 108 respondentů. Z výsledku vyplynulo, že metoda vstupenky ve smartphonu není zatím rozšířená, ale veřejnost na tuto myšlenku reaguje kladně. Následuje popis kanálů, kterými budou uživatelé nebo partneři osloveni. Spolu s tím autor navrhuje drobné rozšíření funkcí aplikace ale hlavně masivní podporu komunikace prostřednictvím direct marketingu a portálu, který dělí do dvou částí. Obsah první části portálu je definován výrobcem Smart Ticketu a slouží k propagaci řešení, k informování o jeho vlastnostech a možnostech jeho použití. Obsahuje případové studie a názorné školicí materiály. Obsah druhé části portálu je z podstatné části vytvářen uživateli. Nabízí pořadatelům akcí nebo tvůrcům marketingových kampaní, aby si zde vytvořili stránky propagující jejich produkt nebo službu, nabízí možnost blogování, komentování akcí atd. V závěru je shrnutí inovací navržených autorem a konstatování, že cíle práce byly naplněny včetně prokázání tohoto tvrzení.

Trh ovocných piv v České republice
Kusáková, Iva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na trh s ovocnými pivy v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. V první kapitole je popsán marketingový výzkum a kvalitativní a kvantitativní metody marketingového výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje značku, hierarchickou strukturu značek, positioning značky a výzkum ceny. V praktické části je představen trh s ovocnými pivy v České republice. Dále je v praktické části popsáno vlastní dotazníkové šetření. Cílem bakalářské práce je zjistit, kdo je cílovou skupinou ovocných piv na českém trhu, jaké mají čeští spotřebitelé povědomí o značkách ovocných piv a jakou cenu spotřebitelé očekávají u půllitrového lahvového ovocného piva prodávaného v obchodě.

Komparace kulturních standardů česko-německých a česko-rakouských s důrazem na obchodní jednání
Kynclová, Lucie ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Zadražil, Václav (oponent)
Práce si klade za cíl definovat německé a rakouské kulturní standardy a najít odlišnosti oproti českým. Dalším cílem práce je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska k danému tématu. Pojednává o česko-německých obchodních vztazích a česko-rakouských obchodních vztazích. Zabývá se pojmem kultura a popisuje kulturní dimenze a standardy. V praktické části je popsána zvolená metodologie. Výzkum probíhal formou osobních rozhovorů s převahou obchodních zástupců různých českých firem, které se soustředí na obchod s Německem nebo Rakouskem. V závěrečné části je vyhodnocen výzkum a stanovené hypotézy. Díky doporučením je práce vhodným studijním materiálem pro obchodní zástupce, kteří budou obchodovat s Němci nebo Rakušany.

Marketingový výzkum loajality zákazníků multikina Cinema City
Bartusiková, Kristina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Hloušek, Martin (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou loajality zákazníků k provozovateli multikin Cinema City a pomocí kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativního formou dotazování zjistit, jak moc jsou návštěvníci k této společnosti věrní. Práce je rozdělena do čtyř částí, z nichž první tři jsou spíše teoretické. V první kapitole se zabývám vysvětlením pojmu marketing, popíšu marketingovou koncepci, marketingovou segmentaci trhu a typologii zákazníků. Ve druhé části je vysvětleno, co se rozumí pod pojmem loajalita a proč je pro firmu tak důležité loajalitu zákazníků budovat. Třetí kapitola se týká marketingového výzkumu a jeho etapami. Závěr této kapitoly je věnován dotazníku. V poslední části práce je stručně zmíněna historie multikin až po současnost, představena společnost Cinema City a byl proveden vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření, kterého se účastnili návštěvníci multikina Cinema City.

Podpora sportu ve firmách
Černá, Zuzana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Předmětem práce je zhodnocení současné situace a možných východisek podpory sportu a zdravého životního stylu zaměstnanců ve firmách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována společenské odpovědnosti firem a jejím trendům, obecným přínosům aktivního životního stylu a důležitosti podpory ze strany zaměstnavatele. Jsou uvedeny teoretické možnosti podpory firemního sportu včetně společností a asociací, které se této problematice věnují. V praktické části jsou popsány jednak konkrétní formy společenské odpovědnosti a podpory zdravého životního stylu zaměstnanců v pěti významných společnostech a dále proveden výzkum mezi zaměstnanci na dané téma. V závěru práce je zhodnocení celkové situace s osobním názorem a návrhem na možná zlepšení.

Chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice
Kovalovská, Martina ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Ivana, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu kávy v České republice. Cílem práce je vyhodnotit faktory, které ovlivňují rozhodnutí spotřebitele ke konzumaci a nákupu kávy. Teoretická část diplomové práce vysvětluje související pojmy: spotřebitel, spotřebitelské chování, rozhodovací proces, nákupní role spotřebitele, marketingový výzkum. Praktická část zahrnuje informace o trhu s kávou z pohledu pěstování, spotřeby, exportu a importu kávy do České republiky. Zabývá se také tržním podílem kávových koncernů, identifikuje nejvýznamnější kavárenské řetězce působící na trhu s kávou v České republice a informuje o vlivu konzumace kávy na lidský organismus. Součástí práce je dotazníkové šetření, na jehož základě jsou zjišťovány závislosti, které zkoumají vzájemnou váhu vybraných faktorů. V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuty výsledky, které tvoří podklad pro návrhy a doporučení výrobcům a návrhy pro zlepšení marketingové komunikace. Výsledkem diplomové práce je vytvoření modelu chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice.

Cenový výzkum piva Staropramen
Volák, Jindřich ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce rozebírá výsledky vlastního dotazníkového výzkumu mezi českými spotřebiteli piva. Mezi zkoumané okruhy patří znalost domácích pivních značek, maximální únosná cena piva Staropramen, její cenové porovnání s konkurenty a škálové hodnocení její současné obvyklé ceny. Respondenti jsou segmentováni podle věku, vzdělání, místa bydliště a průměrné týdenní spotřeby lahvového piva. Součástí práce je také marketingový profil firmy Pivovary Staropramen.

Hodnocení a ohodnocení hráčů v profesionálních hokejových klubech
Karásek, Jan ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo přiblížit dvě vybrané činnosti a metody z oboru řízení lidských zdrojů užívaných v hokejových klubech. Konkrétně se jednalo o hodnocení a ohodnocení hráčů vybraných hokejových klubů. Praktická část byla založena na rozhovorech, které byly provedeny s pracovníky klubů, kteří se danou problematikou zabývají. Tento výzkum byl kvalitativního typu. Rozhovory byly tzv. (semi)strukturovaného typu. Otázky byly seřazeny podle činností, kterých se tyto otázky týkaly. Přínosem praktické části je poskytnout informace o způsobech hodnocení a ohodnocení hráčů, které používaly jednotlivé kluby. Získaná data byla kvalitativního charakteru. Výsledkem práce pak bylo porovnání způsobů hodnocení a ohodnocení v jednotlivých klubech, výhod a nevýhod jednotlivých metod hodnocení a forem ohodnocení. Výsledky práce mohou být využity jako nástroj redukce mzdových nákladů v hokejových klubech.