Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice
Kovalovská, Martina ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Ivana, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu kávy v České republice. Cílem práce je vyhodnotit faktory, které ovlivňují rozhodnutí spotřebitele ke konzumaci a nákupu kávy. Teoretická část diplomové práce vysvětluje související pojmy: spotřebitel, spotřebitelské chování, rozhodovací proces, nákupní role spotřebitele, marketingový výzkum. Praktická část zahrnuje informace o trhu s kávou z pohledu pěstování, spotřeby, exportu a importu kávy do České republiky. Zabývá se také tržním podílem kávových koncernů, identifikuje nejvýznamnější kavárenské řetězce působící na trhu s kávou v České republice a informuje o vlivu konzumace kávy na lidský organismus. Součástí práce je dotazníkové šetření, na jehož základě jsou zjišťovány závislosti, které zkoumají vzájemnou váhu vybraných faktorů. V závěrečné části diplomové práce jsou shrnuty výsledky, které tvoří podklad pro návrhy a doporučení výrobcům a návrhy pro zlepšení marketingové komunikace. Výsledkem diplomové práce je vytvoření modelu chování spotřebitele při nákupu kávy v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.