Název:
Cenový výzkum piva Staropramen
Autoři:
Volák, Jindřich ; Postler, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce rozebírá výsledky vlastního dotazníkového výzkumu mezi českými spotřebiteli piva. Mezi zkoumané okruhy patří znalost domácích pivních značek, maximální únosná cena piva Staropramen, její cenové porovnání s konkurenty a škálové hodnocení její současné obvyklé ceny. Respondenti jsou segmentováni podle věku, vzdělání, místa bydliště a průměrné týdenní spotřeby lahvového piva. Součástí práce je také marketingový profil firmy Pivovary Staropramen.
Klíčová slova:
cenový; dotazníkový; marketingový; pivo; Staropramen; výzkum
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/391