|
Data mining pro efektivní komunikaci se zákazníkem
Madhi, Simona ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tématem této práce je ilustrace a vysvětlení přínosu data miningu pro efektivní komunikaci se zákazníkem. Cílem práce je provedení data miningové analýzy k dosažení výsledků potencionálně kladně ovlivňujících vztah organizace s jejími zákazníky, a to s využitím nástroje KNIME Analytics Platform. V práci je nastíněn teoretický podklad řízení vztahů se zákazníky, data miningu a využití data miningu pro zlepšení CRM, následovaný analýzou trhu s data miningovými nástroji a představení vybraného nástroje KNIME Analytics Platform. Dále následuje praktické využití poznatků při provádění analýzy reálných dat za cílem nalezení znalostí o zákaznících, které by byly využitelné pro implementaci v rámci CRM strategie a konečně pozitivního ovlivnění hodnoty vztahu se zákazníky.
|
|
Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.
|
|
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.
|
|
Diverzita a interkulturní aspekty fungování MNC
Tetenková, Pavla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá kulturou, jejími úrovněmi a ukazateli, a to s přesahem do oblasti kultury podnikové. Pozornost je věnována kulturní diverzitě a jejímu řízení na úrovni podnikové kultury, a to s důrazem na kulturně podmíněné tendence k chybnému jednání s ním související. V následující části se práce zaobírá interkulturní komunikací, jejími úskalími a problematikou interkulturního tréninku. Praktická část se zaměřuje na konkrétní multinacionální korporaci, a to především v oblasti firemních hodnot a praktik, firemní diverzity a interkulturního tréninku. V rámci praktické části je proveden výzkum zaměřený na výskyt kulturně podmíněných komplikací ve společnosti, vliv rozdílnosti kultur na komplikace při zaměstnanecké komunikaci a kooperaci a interkulturní trénink. Výstupem výzkumu jsou doporučení sloužící jako podklad pro případnou modifikaci příslušných firemních procesů.
|
|
Vytvoření modelu Enterprise Architektury podle rámce TOGAF
Čapek, Jan ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Petr (oponent)
Tématem diplomové práce je představení Enterprise Architektury a následné vytvoření modelu společnosti. Práce se primárně se zaměřuje na aplikační a procesní vrstvy podle architektonického rámce TOGAF, přičemž je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je nejprve rozebrán business model. Jedná se o popsání mise, vize a hodnot společnosti, ze kterých vychází strategický rámec. Dále se business model zabývá procesy, kde je nejprve popsána metodologie mapování business procesů a také zařazení - kategorizace procesů a stupeň zralosti. Následující kapitola je věnována Enterprise Architektuře s cílem přiblížit, proč by se společnosti měly zabývat EA, výhody vytvoření abstrakce společnosti ve formě modelu EA, propojení core businessu a IT ve společnosti společně s příklady architektonických rámců. Poslední kapitola teoretické částise zaměřuje na architektonický rámec TOGAF, kde je popsán proces ADM, respektive postup, pomocí kterého je možné vytvořit model EA a implementovat změny do architektury jednotlivých vrstev v rámci TOGAFu. Současně v této kapitole jsou popsány referenční modely aplikační a procesní vrstvy, které TOGAF využívá. Praktická část navazuje na teoretickou část a to právě využitím procesu ADM za účelem vytvoření modelu EA v reálném podniku. Jedná se o dekompozici obchodního modelu od strategických cílů, které vychází z mise, vize a hodnot společnosti, až na úroveň detailního popisu klíčových procesů společnosti. V další části dochází opět k dekompozici a popsání aplikační vrstvy společnosti na úroveň jednotlivých aplikací a modulů. Poté jsou oba modely opět složeny a popsány za účelem vytvoření manažerského pohledu shora. Ve druhé části praktické práce dochází ke kritickému zhodnocení aplikační a procesní vrstvy, návrhu řešení, vytvoření plánu implementace změn a zanesení změn do architektury. Výstupem praktické části jsou zmapované procesy, modely procesní a aplikační vrstvy, matrixy přístupů a zodpovědností, popsaná strategie společnosti a model EA. Hlavním přínosem celé práce je pak zmapování společnosti právě za účelem kritického zhodnocení jejího současného stavu a návrh změn tak, aby jednotlivé části společnosti podporovaly stanovené business a strategické cíle.
|
|
Ocenění firmy Tank ONO, s.r.o. (lowcost čerpací stanice)
Novák, Petr ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Ocenění společnosti Tank ONO, s.r.o.", je stanovení tržní hodnoty konkrétního vybraného podniku k 31. 12. 2014 pro hypotetického investora za předpokladu odprodeje společnosti v budoucnu. První část práce sestává z teoretických východisek oceňování podniku, tj. definování pojmosloví, popis postupu ocenění a metodiky využívané v rámci oceňování podniků a uznávané odbornou veřejností. Aplikace teoretických východisek je pak součástí druhé části této práce. V první řadě je krátce představena samotná společnost a následně provedena finanční a strategická analýza s cílem zhodnocení finančního zdraví a posouzení celkové perspektivy společnosti do budoucna. Informace získané z předchozích analýz jsou pak využity v rámci generátorů hodnoty a sestavení komplexního finančního plánu s následným oceněním. S ohledem na kapitálovou strukturu je pro ocenění společnosti Tank ONO, s.r.o. zvolena metoda DCF equity.
|
|
Porovnání investičních variant rekreačního zařízení Eden Jinolice
Adámek, Vojtěch ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou investičního rozhodování. Cílem práce je vyhodnocení optimálních investičních variant z předem stanovených investičních příležitostí pro majitele společnosti. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část, ve které jsou shrnuty veškeré metody a postupy, a na část praktickou. Praktická část je tvořena zejména výpočty čisté současné hodnoty, jejichž vybraná vstupní data jsou následně podrobena analýze citlivosti. Aplikace těchto aparátů odhaluje optimální investiční příležitosti, respektive optimální kombinaci.
|
|
Finanční analýza společnosti United Parcel Service Czech Republic, s. r. o. a srovnání s konkurenty
Roudnická, Markéta ; Staňková, Anna (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je finanční analýza společnosti United Parcel Service Czech Republic, s. r. o. za období mezi lety 2010 a 2014 a následné porovnání dosažených výsledků s hodnotami dosaženými vybranými srovnatelnými společnostmi. Práce je rozdělena na metodickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje především vymezení metod finanční analýzy a určení optimálních hodnot, kterých by měly dané ukazatele dosahovat. Předmětem praktické části je představení společnosti a aplikace metod na konkrétní data analyzované společnosti. Praktická část se dále věnuje také zhodnocení finanční situace společnosti s ohledem na výsledky dosahované společnostmi působícími ve stejném oboru činnosti. V závěru práce je finanční situace společnosti uceleně zhodnocena a to jak v kontextu optimálních hodnot vybraných ukazatelů tak hodnot, kterých dosahovaly vybrané srovnatelné podniky.
|
|
SAN MINN (ANEB) UMĚLEC, KTERÝ DÁVÁ PŘEDNOST TVORBĚ A OBRAZŮM PŘED SVÝM ŽIVOTEM
Zeya, Pyin Nyar ; JANEČEK, Vít (vedoucí práce) ; VOJTĚCHOVSKÝ, Miloš (oponent)
Nikdo nemůže ovládat svobodné myšlení a inspiraci umělce. Přestože jeho obrazy a tvorba byly vystaveny velkému tlaku a na nátlak shora zakázány, jejich umělecká hodnota nikdy neklesla. Proto píši tuto práci.
San Minn vystoupil zbarmského malířského mainstreamu a nikdy nenamaloval komerční obraz. Je stále věren své víře v umění a malbu a přichází vždy s novými způsoby, jak přistoupit malování. Jeho tvorba se podstatně odlišuje od jeho souputníků a jeho styl se výrazně liší. V barmském malířství je unikátním jevem. Naskytla se mi možnost studovat jeho styl, myšlenky, způsob uvažování a jeho odhodlání s jakým umění vytváří.
Moje práce má za cíl ukázat život umělce a malíře, který vyrostl a žil 50 let pod vojenskou nadvládou, a skrze pohled na jeho případ popsat vývoj a stav výtvarné scény v Barmě. Zprostředkuji tak nejen zájemcům o malbu, ale všem ostatním čtenářům vhled do barmského malířství a místní umělecké scény. Doufám, že moje práce tak bude vhledem prospěšným a barvitým.
Zdá se, že jakožto malíř, San Minn chce, aby jeho publikum cítilo a zažilo jeho práce, ale jen zřídka odhaluje svůj osobní život, který se odvíjí za jeho plátny. Pro mě je tato práce zároveň i příležitostí jeho osobní rovinu alespoň trochu poodkrýt na následujících stránkách.
xxxxxxxxx
Cíl Práce
Má práce může být zajímavá pro každého, kdo se zajímá o současnou uměleckou scénu Barmy (Myanmaru).
Umožňuje čtenáři, aby se dočetl o jednom z nejslavnějších a nejvýznamnějších umělců a uměleckých směrů v Barmě (Myanmaru). Jeho malby jsou svědectvím o více než 40 let dlouhé cestě pod dohledem cenzury, avšak na každém kroku ukazují na jeho nebojácnost řešit politické a sociální otázky.
Mnohé z uměleckých děl San Minna jsou autobiografické, vytváří břitký sociální komentář k populární kultuře a zrcadlí sociální hodnoty, stejně jako situace, které jejich autor prožíval.
xxxxxxxxxxxx
|
|
Diverzita na pracovním trhu
Gaydoshikova, Ekaterina ; Dvořák, Marek (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zhodnocení problematiky diverzity pracovního trhu v České republice na příkladu konkrétních organizací, zhodnocení realizace konceptu diverzity na pracovišti na základě zvolených faktorů. Při analýze diverzity je kladen důraz na primární a sekundární znaky diverzity: věk, pohlaví, národnost, mentální a fyzické schopnosti, rodinný stav, náboženství, pracovní zkušenost. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy: diverzita, rovné příležitosti, primární a sekundární znaky diverzity, význam akceptace diverzity jako hodnoty. Praktická část se zabývá implementací diverzity do praxe na základě analytických metod (analýza: pracovní síly, dokumentů a výzkum postojů) a návrhu zakomponování do příslušných strategických postupů organizace.
|