Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značek na módní a lifestyle blogy
Cirhanová, Jiřina ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje módním a lifestylovým blogům a vlivu oděvních značek a médii propagovaného ideálu krásy na ně. Cílem práce je zjistit, jaký druh značek převažuje u oblíbených bloggerů a zda u nich převažuje určitý typ vzhledu. Toto je zkoumáno za pomocí kvantitativní obrazové analýzy po vzoru Gillian Rose a po vzoru výzkumu Catherine Lutz a Jane Collins na fotkách pocházejících z webových stránek, kde se bloggeři sdružují a kde jsou hierarchizováni: Lookbook, Chictopia a Bloglovin'. Bloggeři jsou totiž názorovými vůdci v rámci komunity svého blogu a marketingovým oddělením se vyplatí spolupracovat s bloggerem, který své publikum dokáže efektivně oslovit. Značky hrají v životě některých lidí důležitou roli, protože podle nich vypovídají o charakteru svého uživatele. V současnosti ve světě vládne eurocentrický ideál krásy a ideál štíhlosti, který je, zejména ženám, vnucován skrze média. Štíhlost je v reklamách spojována s atraktivitou a úspěšností, což je přenášeno i do reálného života lidí. Ze závěrů této diplomové práce vyplývá, že mezi úspěšnými bloggery jsou nejčastěji štíhlé osoby, europoidní rasy a nejčastěji jde o ženy. V příspěvcích s osobním stylem bloggerů, se nejčastěji vyskytovaly oděvní řetězce, ale bylo možné se setkat i s několika luxusními značkami. Klíčová slova Módní...
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Vaněk, Petr ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Vladík, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat Rozšířené uživatelské rozhraní, které bude využívat systému kamera-projektor. Součástí je i knihovna funkcí pro poloautomatickou kalibraci kamery a celého systému. Bylo navrhnuto rozhraní pro ovládání widgetů pomocí značek. Na pracovní ploše (stůl, případně stěna nebo tabule) jsou rozmístěny různé značky. Kamera tyto značky snímá ve videosekvenci. Ze snímků se určí pozice značky v prostoru. Widgety jsou promítány na tuto pracovní plochu ke značkám. Se značkami může uživatel libovolně hýbat a widgety se budou hýbat se značkami.
Uplatnění neuromarketingu při vyhodnocování chování spotřebitelů
Doležel, Libor ; MBA, Michael Hanzelka, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat pomocí metody měření reakčních časů postoje spotřebitelů ke značkám, a to pomocí implicitního asociačního testu, který je neuromarketingovým nástrojem. V teoretické části jsou rozvedeny jednotlivé metody a techniky používané v neuromarketingu, rovněž jeho etická problematika a pojednává se zde i o značce. Analytická část je zaměřena na analýzu získaných dat respondentů. V návrhové části se pojednává o možné změně postojů spotřebitelů ke značkám.
Automatizace technologického projektování
Pavlíček, Michal ; Zemčík, Oskar (oponent) ; Hlavenka, Bohumil (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem programu, který provádí technologa-projektanta základními úkoly spojenými s technologickým projektováním. Zabývá se metodami kapacitních propočtů a metodami technologického projektování. Tyto metody byly implementovány v programu Excel umožňujícího výpočet kapacitních propočtů a v programu AutoCAD obsahující kreslící nástroje. Bylo dosaženo sestavení průvodce ve formátu html, který slučuje všechny části programu.
Analýza trhu kolových nápojů v ČR se zaměřením na značku Kofola
Kupka, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autor se v této diplomové práci zabývá analýzou trhu kolových nápojů na území České republiky, který se svou vnitřní podstatou výrazně odlišuje od standardu evropského trhů kolových nápojů. Hlavním cílem diplomové práce je charakterizovat trh kolových nápojů v České republice, identifikovat profily spotřebitelů předních značek kolových nápojů a zhodnotit spotřebitelské vnímání těchto značek. Dílčím cílem diplomové práce je porovnat podvědomé a skutečné chuťové preference a identifikovat rozpoznatelnost chutí jednotlivých testovaných kolových nápojů s částečným zaměřením na nápoj značky Kofola. K naplnění stanovených cílů autor využívá studie dat výzkumné agentury ACNielsen, analýzy dat výzkumného projektu MML-TGI, vlastního dotazníkového šetření spotřebitelů a slepého testu.
Metodika a techniky obloukového svařování hliníku a jeho slitin se zaměřením na WIG technologie užívané v EGE s.r.o. a nové související normy podle EN a ISO
SCHANDL, Petr
V úvodu práce je provedena rešerše dostupné literatury, poté následuje teorie svařování. V praktické části práce jsou popsány svařovací metody, jejich princip, popis a oblasti použití jednotlivých druhů svařování hliníku a jeho slitin, stanoveny optimální technologie svařovaných ploch a jejich příprava, volby technologie a metod svařování. V závěru práce je detailně popsána technika ručního a strojního svařování WIG a základní sestava pro svařování WIG stejnosměrným a střídavým proudem.
Piktogramizace na druhou
Karpíšek, Hanuš
Propracovanější značení knihovních fondů piktogrami (beletrie, naučné, cizojazyčné, speciální) a barevnými trojpísmeny (předškoláci, děti, mládež, dospělí). Mohou piktogramy nahradit MDT? Propojení piktogramů a trojpísmen s knihovním systémem a on-line katalogem (technická implementace, zobrazování uživatelům). Tematické rychlé rozcestníky pro vyhledávání za použití piktogramů. Mapky s umístěnímfondu na odděleních a pobočkách versus piktogramy a trojpísmena. Zhodnocení - objem vynaložené práce - vyplatí se to?
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Módní značka jako forma sebepojetí
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hřivňák, Tomáš (oponent)
Tato práce se věnuje významu módy a roli, jakou módní značky hrají v sebepojetí jedince a konkrétně jakým způsobem se stávají zdrojem výrazu jeho osobnosti. Značka se na základě zvážení svojí identity, positioningu a cílové skupiny snaží prostřednictvím určitého výrazu v podobě produktu, reklamy a dalších aktivit vyvolávat v lidech dlouhodobě a konzistentně představu určité ikonické osobitosti, kterou lze popsat s pomocí archetypů. Každý člověk má vedle toho sklony tíhnout k některým archetypům více (podle svých motivací) než k jiným, čímž se projevuje jeho osobnost. Tu se snaží navenek demonstrovat prostřednictvím určitého výrazu v podobě stylu oblékání, který mu poskytne vhodná značka. Spotřebitel se tedy se značkou potkává v bodě, který hovoří o osobnosti (v podobě určitého archetypu).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.