Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rehabilitace historického jádra a přilehlého okolí města Kyjov se zaměřením na veřejný prostor
Lípová, Markéta ; Řehák, Filip (oponent) ; Pavlovský, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je „ Rehabilitace historického jádra a přilehlého okolí města Kyjov se zaměřením na veřejný prostor“. Urbanistický návrh řeší území v těsné blízkosti Masarykova náměstí, kde je snahou nabídnout bydlení v nově navržené obytné čtvrti. Součástí této práce je také dostavba a navýšení kapacity komplexu sociálních služeb, nacházejícího se v blízkosti parku u kaple sv. Josefa. Tento park, který je taktéž součástí urbanistického návrhu. Řešené území je vymezeno ulicemi Újezd, Dobrovského, Dvořákova, Klvaňova, Brandlova a Palackého třídou. Ačkoliv je město Kyjov zejména rovinatého charakteru, řešené území je kopcovité a členité. Zástavba je zde hlavně nízkopodlažní s převážnou funkcí bydlení. Snahou návrhu je nabídnout různorodé bydlení, které naváže na stávající zástavbu a doplní nevyužitý veřejný prostor. V rámci diplomové práce je také navržena vize pro rok 2070, která pracuje s územím, kde se momentálně nachází vysokopodlažní panelové domy. Tento prostor přímo navazuje na novou zástavbu obytné čtvrti.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovář, Pavel ; Kejduš, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Akademie realit s.r.o. a následně pro společnost PROPERIA GROUP s.r.o. zaměřující se zejména zprostředkováním prodeje a pronájmů nemovitostí. Je vypracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí a následně navrženy strategie k dosažení konkurenceschopnosti firmy. Součástí práce je také návrh konkrétních propagačních činností, které by měly zajistit vybudování značky. Dále byly uvedeny strategické cíle, mise vize a hodnoty společnosti.
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
 Týmová spolupráce a rozvoj osobnosti ve stavebním podniku
Rychetský, Tomáš ; Beranek, Petr (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá týmovou spoluprací a rozvojem osobnosti ve stavebním podniku. Charakterizuje vedení týmu pomocí nalezení společného smyslu a definování hodnot na základě Zlatého kruhu. Popisuje současné trendy na pracovním trhu, na kterém se potkávají jak firmy, tak i lidé. V empirické části je provedeno výzkumné šetření ve firmě metodou chápajícího rozhovoru, doplněné o stávající výzkumy na dané téma. Cílem práce je teoreticky vymezit dané téma, provést empirické šetření, analyzovat jej a navrhnout řešení.
Návrh strategie firmy RICADO
Herodek, Jan ; Mucha, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá budoucím rozvojem truhlářské firmy RICADO. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje varianty jednotlivých strategií, kterými se firma může ubírat pro dosáhnutí určitého stupně rozvoje.
Rozvoj malého podnikatelského subjektu
Klouda, Martin ; Machotka,, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o postupu při rozvoji malého podnikatelského subjektu. Zabývá se analýzou podnikového okolí a návrhem vize, mise, cílů a následně strategie, která by měla pomoci k úspěšnému přechodu podniku ze stádia založení a přežití do stádia růstu životního cyklu podniku. Závěrem je stručně pojednáno o implementaci a rizicích s tím spojených.
Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
Návrh uspořádání vozidlového přístrojového panelu
Janhuba, Tomáš ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přístrojovým panelem automobilů. Pojednává o tom, k čemu panel slouží, jaký byl jeho vývoj, jaké typy existují nebo jakou formou jsou řidiči podávány informace. Dále pojednává o tom, na co je třeba se zaměřit při návrhu přístrojového panelu a jak při návrhu postupovat. Poslední část se zabývá mým konceptem přístrojového panelu a možnými inovacemi.
Modernita a holocaust
Vašička, Pavel ; Šindlar, Jiljí (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem Dokumentačního centra holocaustu na Moravě. V současnosti je v naší zemi hned několik muzeí zabývajících se holokaustem, avšak žádné z nich nepřináší jeho ucelenou dokumentaci. Návrh se proto snaží vytvořit takové muzeum, které bude schopno referovat o holokaustu v širších souvislostech a zároveň bude atraktivním prostředím především pro návštěvníka žijícího v multimediálním světě 21. století.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.