Název: Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA
Překlad názvu: Development of BALA Company Retail Marketing Mix
Autoři: Bujáková, Veronika ; Kovář, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: benchmarking; hodnoty; konkurenceschopnost.; Marketingový mix; propagace; SWOT analýza; vize; benchmarking; company values; competitivenes.; Marketing mix; promotion; SWOT analysis; vision

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66461

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-554840


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet