Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu:
Marketing Strategy Proposal
Autoři:
Kovář, Pavel ; Kejduš, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Akademie realit s.r.o. a následně pro společnost PROPERIA GROUP s.r.o. zaměřující se zejména zprostředkováním prodeje a pronájmů nemovitostí. Je vypracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí a následně navrženy strategie k dosažení konkurenceschopnosti firmy. Součástí práce je také návrh konkrétních propagačních činností, které by měly zajistit vybudování značky. Dále byly uvedeny strategické cíle, mise vize a hodnoty společnosti.
The work deals with the design of marketing strategy for the company Akademie realit Ltd., next for the new company PROPERIA GROUP Ltd., which are engaged in mediation sales and rent property. Analysis of the external and internal environment recommends strategies to increase the company’s competitiveness in the market. The work includes concrete plans of promotion activities, which should ensure to build a strong brand. The work also mentions strategical objectives, mission, vision and company values.
Klíčová slova:
benchmarking; hodnoty; konkurenceschopnost.; Marketingová strategie; mise; propagace; realitní trh; SWOT analýza; vize; benchmarking; company values; competitiveness.; Marketing strategy; mission; promotion; real estate market; SWOT analysis; vision
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59079