Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 51 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha ředitelky mateřské školy při formování kultury školy
Seidlová, Marie ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Resumé Závěrečná bakalářská práce je věnována otázce úlohy ředitelky mateřské školy při formování kultury školy a jejím možnostem v podmínkách současného školství. Zabývá se kulturou školy a jejími faktory, které ovlivňuje nejvíce právě ředitelka školy, a které vedou ke zvyšování úrovně a kvality práce pedagogů. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu jednotlivých pojmů v oblasti kultury školy, klima školy, řízení a vedení lidí, a také vztahů v mateřské škole, které vytvářejí a rozvíjejí kvalitní společnost. Práce se dále zabývá výzkumným šetřením, které zjišťuje orientaci v problematice kultury školy a současné využití znalostí v souvislosti s řízením mateřské školy. Klíčová slova Klima školy, komunikace, kultura školy, mezilidské vztahy, pracovní vztahy, ředitelka, spokojenost zaměstnanců, styl řízení.
Změna kultury školy po nástupu ředitelky mateřské školy do funkce
Balcarová, Dita ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
NÁZEV: Změna kultury školy po nástupu ředitelky mateřské školy do funkce. AUTOR: Dita Balcarová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Bc. Jiří Trunda Abstrakt Bakalářská práce se zabývá problematikou změny kultury školy po nástupu ředitelky do funkce. V teoretické části vychází z odborné literatury, která vysvětluje pojem kultura školy, její diagnostiku, zhodnocení a následnou změnu kultury organizace. Ve výzkumné části bylo úkolem zjistit současný stav kultury školy vybrané organizace. Snahou bylo pomocí analýzy dat identifikovat problematické faktory kultury školy a zjistit, jak nastartovat vhodné procesy vedoucí ke změně kultury školy. Otázkou bylo též, zda do těchto procesů zapojit i zaměstnance školy, nebo zda je tento obtížný úkol pouze na ředitelce školy. Odpovědět na otázku " Jak změnit kulturu školy?" je jistě velmi složitá, protože podmínky každé školy jsou samozřejmě jiné, jiní jsou lidé, kteří ve škole pracují a v neposlední řadě se liší hodnotami a postoji, které společně sdílí. Cílem práce bylo najít obecné postupy a nástroje, kterými může začínající ředitelka vžitou kulturu školy měnit, tak aby docházelo k optimálnímu rozvoji školy.
Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace
Morčuš, Jan ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Ondrušová, Jiřina (oponent)
Anotace: Diplomová práce "Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace" se zabývá personálním managementem nevládních neziskových organizací. Cílem práce je vedoucímu pracovníkovi poskytnout "návod", jak správně sestavit a efektivně vést svůj pracovní tým. V teoretické části práce nejprve pojednávám o důležitosti nevládních neziskových organizací pro společnost a jejich specifikách. Následně se již zabývám fenomény, které jsou spojeny s personálním managementem nevládních neziskových organizací. Teoretická část je doplněná i dotazníkovým šetřením. V rámci šetření se snažím vedoucímu pracovníkovi poskytnout informace o tom, co je pro členy jeho týmu důležité a jak tedy tým efektivněji vést.
Usage of Agile Methodology in Software Development Management
Mazáková, Zuzana ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on improvement of the management process in software development by implementing the agile methodology Scrum into the project. The proposed solution contains core principles and elements of the methodology and their recommended application in the project ABC with the accordance to project’s unique characteristics.
Vůdcovství
Jordán, Petr ; Žatecký, Petr (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci koncepce vůdcovství. V této práci bych tedy rád rozebral co je podstatou vůdcovství, jaké formy vůdcovství lze podle dostupných pramenů nalézt a porovnat je s reálnými subjekty v oblasti managementu oslovených společností. Výstupem práce jsou doporučení založená na provedeném průzkumu, která by měla přispět k efektivnějšímu fungování společností a zároveň k větší spokojenosti zaměstnanců.
Srovnání organizační architektury malých a středních podniků v odvětví finančního poradenství
Král, Dorian ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Práce je zaměřena na srovnání organizační architektury vybraných společností OVB Allfinanz, a.s., Partners Financial Services, a.s. Broker Trust, a.s. Cílem práce je zkoumat jednotlivé prvky organizačních architektur ke vztahu k celkové výkonnosti organizací. Na základě teoretických a praktických poznatků budou u každé z vybraných společností představeny základní prvky organizační architektury. V rámci praktické části byl sestaven dotazník zaměřený na rozpoznání stylů řízení vedoucích pracovníků. Na konci práce jsou výsledky konfrontovány s teoretickými východisky.
Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace
Morčuš, Jan ; Nová, Monika (vedoucí práce) ; Ondrušová, Jiřina (oponent)
Anotace: Diplomová práce "Úspěšný tým - jak správně sestavit a efektivně vést tým nevládní neziskové organizace" se zabývá personálním managementem nevládních neziskových organizací. Cílem práce je vedoucímu pracovníkovi poskytnout "návod", jak správně sestavit a efektivně vést svůj pracovní tým. V teoretické části práce nejprve pojednávám o důležitosti nevládních neziskových organizací pro společnost a jejich specifikách. Následně se již zabývám fenomény, které jsou spojeny s personálním managementem nevládních neziskových organizací. Teoretická část je doplněná i dotazníkovým šetřením. V rámci šetření se snažím vedoucímu pracovníkovi poskytnout informace o tom, co je pro členy jeho týmu důležité a jak tedy tým efektivněji vést.
Změna kultury školy po nástupu ředitelky mateřské školy do funkce
Balcarová, Dita ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: Změna kultury školy po nástupu ředitelky mateřské školy do funkce. AUTOR: Dita Balcarová KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Bc. Jiří Trunda Abstrakt Bakalářská práce se zabývá problematikou změny kultury školy po nástupu ředitelky do funkce. V teoretické části vychází z odborné literatury, která vysvětluje pojem kultura školy, její diagnostiku, zhodnocení a následnou změnu kultury organizace. Cílem výzkumné části bylo zjistit současný stav kultury školy sledovaných organizací. Pomocí analýzy všech zjištěných dat, identifikovat problematické faktory kultury školy a zjistit, jak nastartovat vhodné procesy vedoucí k žádoucí změně kultury školy. Otázkou bylo též, zda do těchto procesů zapojit i zaměstnance školy, nebo zda je tento obtížný úkol pouze na ředitelce školy. Odpovědět na otázku " Jak změnit kulturu školy?" je jistě velmi složité, protože podmínky každé školy jsou samozřejmě jiné, jiní jsou lidé, kteří ve škole pracují a v neposlední řadě se liší hodnotami a postoji, které společně sdílí. Cílem práce bylo na konkrétních případech ve specifických podmínkách ověřit, odbornou literaturou již doložené obecné postupy a nástroje, kterými může začínající ředitelka vžitou kulturu školy měnit, tak aby docházelo k optimálnímu rozvoji školy. Klíčová slova: kultura školy, styl...
Úloha ředitelky mateřské školy při formování kultury školy
Seidlová, Marie ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Resumé Závěrečná bakalářská práce je věnována otázce úlohy ředitelky mateřské školy při formování kultury školy a jejím možnostem v podmínkách současného školství. Zabývá se kulturou školy a jejími faktory, které ovlivňuje nejvíce právě ředitelka školy, a které vedou ke zvyšování úrovně a kvality práce pedagogů. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu jednotlivých pojmů v oblasti kultury školy, klima školy, řízení a vedení lidí, a také vztahů v mateřské škole, které vytvářejí a rozvíjejí kvalitní společnost. Práce se dále zabývá výzkumným šetřením, které zjišťuje orientaci v problematice kultury školy a současné využití znalostí v souvislosti s řízením mateřské školy. Klíčová slova Klima školy, komunikace, kultura školy, mezilidské vztahy, pracovní vztahy, ředitelka, spokojenost zaměstnanců, styl řízení.
Management v preprimárním vzdělávání: proměny a souvislosti
Houdková, Pavlína ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Předškolní vzdělávání jakkoli není úplně doceněno, je velmi důležitou a hlavně neoddělitelnou součástí vzdělávacího systému. Kvalita pedagogicko-výchovné práce v mateřské škole se odrazí i v připravenosti dítěte na základní školu. Kvalitní mateřská škola s dobrým vzdělávacím programem je výsledkem úsilí všech pracovníků zařízení a management takovéto školy má na úspěšném výsledku nezanedbatelný podíl. Diplomová práce se zabývá specifiky řízení mateřské školy a přístupem ředitelů/ek k jednotlivým složkám managementu. Teoretická část se věnuje jednak vysvětlení a definování pojmů z oblasti managementu a také ukotvení a vývoji předškolního vzdělávání v celém vzdělávacím systému v České republice. V praktické části se diplomová práce věnuje hledání souvislostí mezi vzdělávacím programem mateřské školy a stylem jejího řízení. Cílem práce bylo zjistit, jaké skutečnosti mají vliv na styl řízení v mateřské škole, zda došlo v ke změnám v podmínkách řízení mateřských škol a jaké jsou souvislosti mezi kurikulem, klimatem a řízením MŠ. Pro naplnění cílů práce jsem použila kombinaci kvantitativního a kvalitativního přístupu k výzkumu. Výzkum probíhal v základním výzkumném vzorku šesti mateřských škol s různými kurikuly. V základním vzorku jsem realizovala na základě vyplněných dotazníků rozhovory s ředitelkami...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 51 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.