Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro firmu OHL ŽS, a.s.
Peterková, Eva ; Filová, Ludmila (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje vývoj a současný stav ve firmě OHL ŽS, a.s. a je zaměřena na analýzu jejího makroekonomické a mikroekonomické prostředí. Na základě této analýzy navrhuji opatření, která povedou ke splnění požadovaných marketingových cílů.
Podnikatelský plán pro rozvoj rodinné firmy
Zoubková, Eliška ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, související s tvorbou podnikatelských plánů – zahrnujíce metodologií zpracování podnikatelského plánu, požadavky na strukturu a obsah, druhy podnikatelských plánů a jejich možné využití. Výstupem je návrh podnikatelského plán konkrétní rodinné firmě za účelem jejího rozvoje.
Marketingová strategie agentury Motiv P s.r.o.
Pražáková, Lucie ; MBA, Šárka Moravcová, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie agentury Motiv P s.r.o. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu. Analytická část diplomové práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy bude vypracována marketingová strategie, která bude obsahovat návrhy a doporučení na zlepšení, které přispějí k oslovení většího počtu potenciálních klientů, budování značky a získání tak silnější pozice na trhu.
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s.
Juřenová, Vendula ; Palička, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti Netcope Technologies a.s. na americkém trhu zaměřující se na IT technologii. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které jsou následně využity v analytické části. Analýze je podrobená samotná společnost, její konkurenční prostředí a americký trh. Hodnoty ze všech analýz byly shrnuty do SWOT a následně z ní vyhodnoceny problémy. Poslední část se zabývá řešením těchto problémů, které by měli napomoci společnosti zvýšit prodej a tím i tržby na americkém trhu.
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Klimková, Iveta ; Kresta, Jan (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je analýza společnosti Estop a jejího okolí. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila návrh podnikatelského plánu týkající se vybudování velkoobchodní divize v rámci dalšího rozvoje společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu ve výrobním podniku
Procházka, Filip ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu divize logistických a manipulačních prostředků společnosti Massag, a.s. působící na trhu B2B. V teoretické části jsou popsány základní marketingové pojmy a zvolené nástroje. V analytické části jsou popsané analýzy aplikovány na prostředí podniku a na základě zjištěných výsledků vytvořeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu.
Strategie modrého oceánu
KALČÍKOVÁ, Martina
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit na základě metodiky strategie modrých oceánů současnou pozici vybrané firmy XY a navrhnout doporučení pro budoucí strategii. Současné situace firmy XY byla zhodnocená pomocí finanční analýzy podniku, Business modelu, analýzy konkurenčního prostředí (Porterův model pěti sil), analýzy vnějšího okolí firmy (PESTE analýza), mapy užitku zákazníka a analýzy zákaznických preferencí, jejíž výsledky byly graficky znázorněny pomocí hodnotových křivek. Dále byla provedená SWOT analýza, která zjistila silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. S využitím silných stránek a příležitostí byly generovány alternativy pro budoucí strategii firmy XY a ty byly následně zhodnoceny pomocí metody WSA. Na základě zvolené alternativy byl vytvořen nový Business model, který popisuje přínosy a omezení pro firmu XY. V závěru práce jsou popsány návrhy pro budoucí strategii na základě zvolené alternativy za využití souřadnicové sítě.
Strategické plánování neziskové organizace Medou z.s.
RÝDLOVÁ, Karolína
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu řízení a financování neziskové organizace Medou z. s. působící jako denní stacionář v oblasti péče o zdravotně znevýhodněné osoby. První část práce se zabývá teoretickým popisem, vznikem a legislativnímu postavení neziskových organizací v České republice. Dále strategickým plánováním a možnostem jejich financování a popsány SWOT a STEP analýzy. Praktická část práce je zaměřena na neziskovou organizaci Medou z. s., na kterou jsou vypracovány SWOT a STEP analýzy strategického plánování. Dále jsou rozebrány zdroje financování od vzniku organizace do současnosti a navrženy postupy k navýšení úspěchu na trhu sociálních služeb.
Biomechanická analýza chůze u jedinců s mozkovou obrnou
Málek, Michal ; Tlapáková, Eva (vedoucí práce) ; Malá, Michaela (oponent)
Název: Biomechanická analýza chůze u jedinců s mozkovou obrnou Cíle: Hlavním cílem této práce bylo porovnat rozložení tlaku na ploskách dolních končetin u jedince s triparetickou mozkovou obrnou při jemu přirozené chůzi, při chůzi s francouzskými berlemi v úzkém a širokém držení a následně s berlí pouze na levé straně. Metody: Kvalitativního výzkumu (případové studie) se zúčastnil jeden 23letý proband se spastickou triparetickou mozkovou obrnou. Proband byl zkoumán pomocí přístroje Pedar - X systém pro měření tlaku. Proband byl podroben měření s vložkami pro měření tlaku umístěnými v obuvi. Bylo provedeno měření přirozené chůze, chůze s berlemi v úzkém a širokém držení a s berlí na jedné straně vždy s pěti opakováními, v každém proband vykonal čtyři krokové cykly. Hodnoceno bylo rozložení tlaku a velikost vertikální složky síly. Výsledky:Probandova chůze vykazovala značnou asymetrii v krokovém cyklu. Proband má oslabenou pravou DK. Rozložení tlaku na chodidlech bylo výrazněji nerovnoměrné při chůzi s úzkým držením berlí. Ovšem největší asymetrie a přetížení levé dolní končetiny vznikalo při chůzi s berlemi s širokým (probandem používanějším) úchopem. Při měření s berlí na levé straně nedocházelo k žádným výrazným poklesům ani nárůstům hodnot. Vertikální složka reakční síly je narušena s výraznou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.