Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace pro společnost TKTD S.R.O.
Šimko, Dávid ; Společníková, Lucia (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej komunikácie vybraných podnikateľských aktivít spoločnosti TKTD s.r.o., ktorými sú poskytovanie služieb autoumyvárne, pneuservisu a autoservisu. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky súvisiace s problematikou marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá časť je zameraná na situačnú analýzu spoločnosti a jej všeobecného ale aj odvetvového okolia. V poslednej časti práce sú na základe výsledkov z analýz vypracované konkrétne návrhy, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu súčasnej situácie spoločnosti na lokálnom trhu.
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kočí, Kristýna
Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá dostupná sekundární data pro analýzu stavu současného trhu z hlediska content marketingu a také na identifikaci cílových segmentů. Důležitým zdrojem informací však byl sběr primárních dat s využitím hloubkových rozhovorů se zástupci firem (n = 6) a se zástupci cílového segmentu (n = 6). Výsledné návrhy jsou formulovány prostřednictvím základních procesů content marketingu.
Marketingová komunikace firmy COOLAGENT
Ludvová, Daniela
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace firmy COOLAGENT, která se věnuje prodeji svých služeb. Hlavním cílem je navrhnout vhodné změny v její marketingové komunikaci, aby se o firmě zvýšilo povědomí a získala tak více nových klientů, kteří využijí její služby. V praktické části je seznámení s firmou COOLAGENT, analýza její současné marketingové komunikace, vnějšího prostředí a identifikace cílových skupin. Na základě kvantitativního dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy pro vylepšení marketingové komunikace jazykových kurzů. Mezi stěžejní doporučení patří vylepšení webových stránek, jelikož respondenti preferují sofistikovanější a modernější vzhled při výběru agentury, a návrh na využití influencer marketingu z důvodu zvýšení povědomí.
Design služeb ve veřejných knihovnách
Šnýdl, Jakub ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.
Návrh změn v marketingovém mixu konkrétní společnosti
Dvořáková, Kateřina ; Vopatová, Iveta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu konkrétní společnosti. Tyto návrhy by mohly v budoucnosti vést k získání nových zákazníků a posílení loajality u zákazníků stávajících. Diplomová práce je rozdělena do tří podstatných celků. V prvním z nich bude představena teorie potřebná k provedení části následující, kterou je analýza této společnosti a provedení potřebných analýz. Pro zpracování poslední návrhové části jsou právě tyto analýzy nezbytné.
Návrh změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru
Mičíková, Petra ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru, které by měly vést ke zvýšení povědomí o ateliéru a následnému zvýšení potenciálních zákazníků. Diplomová práce obsahuje poznatky související s daným tématem, analýzu současného stavu a vlastní návrhy řešení. Doporučené návrhy vycházejí ze zpracovaných teoretických poznatků a z výsledných poznatků získaných provedením analýzy současného stavu ateliéru.
Marketingové aktivity společnosti Uber
Koutníková, Martina ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Lenoch, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sdílenou ekonomiku a podrobně se věnuje jednomu z jejích hlavních představitelů - společnosti Uber. Na příkladu této společnosti jsou představeny možnosti, které sdílená ekonomika dává, ale také ukázány problémy, které s sebou přináší. Diplomová práce je rozdělena do logicky navazujících kapitol. Teoretická část vymezuje základní pojmy, se kterými se následně pracuje v části praktické. Jsou zde v komplexním pojetí podány informace ke sdílené ekonomice jako takové a k její hybné síle - generaci Millennials. Dále jsou zde teoreticky vymezeny pojmy, jako jsou analýza marketingového prostředí a analýza marketingového mixu, které mají v následujících kapitolách svůj praktický odraz na příkladu společnosti Uber. Diplomová práce se zaměřuje na marketingové aktivity společnosti Uber v České republice, její součástí je také dotazníkový průzkum mezi respondenty. Hlavním cílem diplomové práce je zmapování současných marketingových aktivit společnosti Uber v České republice, zjištění povědomí o službě Uber a spokojenosti s ní a následný návrh doporučení a dalších marketingových aktivit, které by společnosti Uber v České republice mohly pomoci naplnit stanovené cíle a rozvinout její potenciál. Dílčím cílem je zmapování informací o sdílené ekomomice jako takové a jejich zpracování do jednoho logického celku.
Zhodnocení potenciálu a dopadu portálu Airbnb v Česku
Arabadjieva, Stefana ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato práce zkoumá fenomén ekonomiky sdílení (sharing economy) a na příkladu společnosti Airbnb ukazuje, jaké příležitosti poskytuje firmám a jaké změny může přinést celé společnosti. Ekonomika sdílení je poměrně nový jev ovlivněný rozšířením internetu a sociálních sítí po celém světě. Jedná se o systém společné spotřeby, v němž jsou sdílené jak statky, tak lidské zdroje. Tato práce podrobněji popisuje uvedený koncept a všímá si problémů spojených s legislativními normami, nedostatkem kontroly či bezpečnosti. Airbnb je internetový portál, jehož prostřednictvím mohou lidé krátkodobě pronajímat své domovy. Je využíván po celém světě a jeho hlavní myšlenkou je vytvoření komunity a pocitu sounáležitosti. Hosté jednotlivá ubytování hodnotí a sdílejí s ostatními své zkušenosti. Součástí práce je kvantitativní obsahová analýza, jež porovnává nabídky ubytování Airbnb s hotely a penziony v Praze. Na základě ceny a uživatelských hodnocení bylo zkoumáno, zda Airbnb dokáže konkurovat zavedeným hotelům a penzionům. Přestože je celkový počet jednotek Airbnb v Praze výrazně menší než počet hotelů a penzionů, výsledky výzkumu ukazují vysoký potenciál této služby, jejíž silnou stránkou jsou nižší ceny a vynikající hodnocení uživatelů.
Marketingová strategie na trzích služeb a jejich aplikace na zvolenou organizaci, knihovnu, informační centrum
Baslová, Taťána ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Cílem této práce je aplikace dostupných poznatků z oblasti marketingu do prostředí knihovny, uvedení možností spolupráce knihovny s jejím okolím a následně navržení marketingové strategie pro konkrétní knihovnu s důrazem na spolupráci s dalšími organizacemi. Teoretická část práce popisuje marketing v prostředí knihovny včetně marketingového mixu a aktuálních trendů v marketingové komunikaci. Dále jsou ukázány na příkladech z Česka i zahraničí možnosti spolupráce knihovny s různými typy organizací. V praktické části práce je představena Městská knihovna v Sušici, její uživatelé i dosavadní spolupráce s dalšími organizacemi. Dále je provedena analýza SWOT, jejíž výsledky byly použity k návrhu marketingové strategie. Součástí práce je také dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi čtenáři knihovny.
Design služeb ve veřejných knihovnách
Šnýdl, Jakub ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Nekolová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o designu služeb ve veřejných knihovnách. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou popsány služby ve veřejných knihovnách, jsou představeny základy a principy designu služeb. Dále následuje přehled nástrojů a metod designu služeb vhodných k využití v knihovnách. V praktické části jsou analyzovány služby Knihovny Matěje Josefa Sychry z hlediska uživatele pomocí nástrojů a metod designu služeb a jsou navržena možná vylepšení těchto služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.