Název: Marketingová strategie na trzích služeb a jejich aplikace na zvolenou organizaci, knihovnu, informační centrum
Překlad názvu: Marketing Strategy on the Services Market and its Application on a Selected Organisation, Library, Information Centre
Autoři: Baslová, Taťána ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Buřilová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: knihovna; marketing; marketing služeb; marketingová strategie; neziskový marketing; spolupráce; cooperation; library; marketing; marketing strategy; nonprofit marketing; services marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59625

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328917


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet