Název:
Marketingová komunikace firmy COOLAGENT
Autoři:
Ludvová, Daniela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace firmy COOLAGENT, která se věnuje prodeji svých služeb. Hlavním cílem je navrhnout vhodné změny v její marketingové komunikaci, aby se o firmě zvýšilo povědomí a získala tak více nových klientů, kteří využijí její služby. V praktické části je seznámení s firmou COOLAGENT, analýza její současné marketingové komunikace, vnějšího prostředí a identifikace cílových skupin. Na základě kvantitativního dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy pro vylepšení marketingové komunikace jazykových kurzů. Mezi stěžejní doporučení patří vylepšení webových stránek, jelikož respondenti preferují sofistikovanější a modernější vzhled při výběru agentury, a návrh na využití influencer marketingu z důvodu zvýšení povědomí.The bachelor thesis deals with the marketing communication tools of COOLAGENT, a company that specializes in selling its services. The main goal is to propose suitable changes in its marketing communication to increase awareness of the company and attract more new clients who will use its services. The practical part introduces the company COOLAGENT, analyzes its current marketing communication, external environment, and identifies target groups. Based on a quantitative questionnaire survey, recommendations for improving the marketing communication of language courses are suggested. The key recommendations include improving the website since respondents prefer a more sophisticated and modern design when choosing an agency and proposing the use of influencer marketing to increase awareness.
Klíčová slova:
Coolagent; jazykové pobyty; language courses; marketing communication; marketing služeb; marketingová komunikace; services marketing; social networks; sociální sítě