Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře
Neuwirth, David ; Müllner, Břetislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V dnešní době tvrdé konkurence je boj o zákazníka klíčový pro fungování a vůbec přežití jakékoli firmy. Konkurence neustále vyvíjí nové a zdokonaluje stávající marketingové strategie a nástroje. Abychom se i my mohli v tvrdém konkurenčním prostředí udržet, musíme nejen držet s konkurencí krok, ale musíme se neustále snažit být o krok před ní. Tato diplomová práce popisuje několik marketingových nástrojů a metod, které by firmě mohly pomoci získat nebo si udržet stávající zákazníky. Druhá část této práce již pojednává o konkrétních návrzích ve firmě Temex, spol. s r. o. a v závěru hodnotí úspěšnost těch návrhů, které se podařilo ve firmě nasadit.
Specifika marketingové komunikace malých podniků
KŘÍHA, Jan
Úkolem mé bakalářské práce je na základě analýzy specifik marketingové komunikace malých podniků navrhnout změny v komunikaci vybraného podniku. Teoretická část definuje malé podniky, popisuje výhody a nevýhody tohoto druhu podnikání a možnosti podpory v České Republice. Dále se zabývá jednotlivými nástroji, které jsou využívány v rámci marketingové komunikace. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, event marketing, public relations, osobní prodej, přímý marketing a sponzoring. Dále v této části budou představeny nové technologie v marketingové komunikaci malých podniků. Praktická část vychází z teoretických poznatků a je zde pomocí vlastního pozorování prováděna analýza specifik marketingové komunikace v kavárně Kousek a v další části je navržena změna v komunikaci, která by vybranému podniku mohla pomoci lépe komunikovat s okolím.
Strategie podpory prodeje v Procter & Gamble
Šebesta, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jech, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje se zaměřením na aktivity firmy Procter & Gamble na českém trhu. Vzhledem ke vzrůstající důležitosti podpory prodeje na českém trhu, práce si klade za cíl uvést hlavní akademické poznatky ohledně podpory prodeje a otestovat je na portfoliu firmy Procter & Gamble. Dalším cílem diplomové práce je zhodnotit strategie podpory prodeje firmy Procter & Gamble a zjistit, jestli pro ni představují konkurenční výhodu. Použitím statistických a srovnávacích metod, práce přináší hodnotné závěry pro marketery z řad dodavatelů i odběratelů. Bylo zjištěno, že podpora prodeje firmy Procter & Gamble se nevymyká akademickým poznatkům a slouží jako výhoda oproti jejím hlavním konkurentů na českém trhu.
Návrhy na zlepšení propagace firmy
Fendrychová, Lucie ; Tuč, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti C-FILTER FITRY, s.r.o., která je prodejcem filtrů a souvisejících služeb. Projekt analyzuje současnou situaci firmy, zjišťuje nedostatky a hledá způsoby zlepšení propagace, které by přispěly ke zvýšení prosperity společnosti.
Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení stávajícího komunikačního mixu salonu MIA a podat návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Další, praktická část je zaměřena na historii a charakteristiku společnosti, SWOT a SLEPT analýzu, marketingový mix a hlavně jeho poslední část - komunikační mix. Na základě výsledků těchto analýz jsou v poslední části podány návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Marketingová a prodejní strategie firmy
Sedlář, Jakub ; Straková, Jana (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s prodejní a marketingovou strategií Obsahuje návrh takové marketingové strategie, jejímž cílem je zvýšit prodej a ziskovost firmy.
Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Fusková, Michaela ; Klasová, Jana (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci firmy TONDACH Česká republika, s. r. o. na veletrzích. Obsahuje informace o různých druzích reklamy na veletrzích. Možnosti a ukázky toho, jak efektivně se dá veletrhů využít. Jaká forma je efektivní a naopak. Především jde o navržení optimální skladby reklamy na veletrzích.
Návrh marketingového mixu nově otevřené restaurace
Štěrbová, Kristýna ; Obasi, Larry (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro rozhodování majitele firmy při tvorbě podnikatelského záměru. Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí marketingového mixu pro nově otevíranou restauraci s názvem NIPPON SAKURA, specializovanou především na japonskou kuchyni.
Model efektivní marketingové komunikace na veletrzích a výstavách
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem efektivní realizace veletržní expozice společnosti Konica Minolta spol. s r.o. Jejím obsahem je komplexní příprava firmy na oborový veletrh „EmbaxPrint“ tak, aby její účast byla maximálně úspěšná a nepřesáhla předem stanovený rozpočet.
Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře
Neuwirth, David ; Müllner, Břetislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V dnešní době tvrdé konkurence je boj o zákazníka klíčový pro fungování a vůbec přežití jakékoli firmy. Konkurence neustále vyvíjí nové a zdokonaluje stávající marketingové strategie a nástroje. Abychom se i my mohli v tvrdém konkurenčním prostředí udržet, musíme nejen držet s konkurencí krok, ale musíme se neustále snažit být o krok před ní. Tato diplomová práce popisuje několik marketingových nástrojů a metod, které by firmě mohly pomoci získat nebo si udržet stávající zákazníky. Druhá část této práce již pojednává o konkrétních návrzích ve firmě Temex, spol. s r. o. a v závěru hodnotí úspěšnost těch návrhů, které se podařilo ve firmě nasadit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.