Název: Model efektivní marketingové komunikace na veletrzích a výstavách
Překlad názvu: Model of Effective Marketing Communication at the Trade Fairs and Exhibitions
Autoři: Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image firmy; marketingová komunikace; Marketingová strategie; podpora prodeje; image of the firm; marketing communication; Marketing strategy; sales promotions

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27791

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-244865


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet