Název:
Model efektivní marketingové komunikace na veletrzích a výstavách
Překlad názvu:
Model of Effective Marketing Communication at the Trade Fairs and Exhibitions
Autoři:
Hraběová, Jana ; Kremlová, Martina (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá návrhem efektivní realizace veletržní expozice společnosti Konica Minolta spol. s r.o. Jejím obsahem je komplexní příprava firmy na oborový veletrh „EmbaxPrint“ tak, aby její účast byla maximálně úspěšná a nepřesáhla předem stanovený rozpočet.
The Bachelor’s thesis is focused on an effective proposal of the trade fair exposition for the company Konica Minolta spol. s r.o. This work contains the complex preparations of the firm in readiness for the trade fair “EmbaxPrint” in order to maximise the impact of their participation as well as to ensure they are successful without overreaching budget.
Klíčová slova:
image firmy; marketingová komunikace; Marketingová strategie; podpora prodeje; image of the firm; marketing communication; Marketing strategy; sales promotions
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27791