Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie firmy Racio, s.r.o.
Grandič, Tomáš ; Pěček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce Komunikační strategie firmy Racio je analýza marketingové komunikace u firmy Racio, s.r.o. V první části své práce se věnuji teoretickým východiskům, především průběhu celé marketingové komunikace. Druhá část je aplikace jednotlivých analýz a prostřednictvím nich se snažím vyhodnotit silné a slabé stránky společnosti, její příležitosti a hrozby. Ve vlastních návrzích řešení pak navrhuji novou komunikační strategii společnosti, která by zamezila některým slabým stránkám a plynoucím hrozbám pro společnost.
Marketingový mix společnosti DATO-FOREST s.r.o.
Hamadová, Michaela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingového mixu společnosti DATO-FOREST s.r.o. pomocí vybraných analýz. Na základě výsledků těchto analýz budou navrhnuta řešení, jejichž cílem je zlepšení současného marketingového mixu.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
Rozvoj komunikačního mixu obchodní firmy
Košnarová, Magdaléna ; Kudláček, Josef (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhu marketingové podpory prodeje pro společnost Auto RS, v. o. s., která se specializuje na prodej autodílů pro všechny typy vozidel, distribuci příslušenství a distribuci pohonných hmot v podobě LPG. Pro sestavení návrhu poslouží analýza společnosti a konkurence v oblasti marketingové podpory. Cílem návrhu je posílení konkurenceschopnosti a získání více stálých zákazníků než doposud.
Marketingový mix podniku
Řezníček, Michal ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se práce zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, které souvisí s tématem mé práce. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě provedené analýzy jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu a s tím související informovanost o společnosti a propagaci jejich produktů.
Návrh marketingové komunikace pro společnost TKTD S.R.O.
Šimko, Dávid ; Společníková, Lucia (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom marketingovej komunikácie vybraných podnikateľských aktivít spoločnosti TKTD s.r.o., ktorými sú poskytovanie služieb autoumyvárne, pneuservisu a autoservisu. Práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá časť obsahuje teoretické poznatky súvisiace s problematikou marketingu a marketingovej komunikácie. Druhá časť je zameraná na situačnú analýzu spoločnosti a jej všeobecného ale aj odvetvového okolia. V poslednej časti práce sú na základe výsledkov z analýz vypracované konkrétne návrhy, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu súčasnej situácie spoločnosti na lokálnom trhu.
Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace pro podnik provozující rozvoz alkoholu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem zlepšení marketingové komunikace podniku. Zlepšení marketingové komunikace by mělo přispět k přilákání nových zákazníků.
Marketingový mix podniku
Řezníček, Michal ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem společnosti. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se práce zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, které souvisí s tématem mé práce. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě provedené analýzy jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingového mixu a s tím související informovanost o společnosti a propagaci jejich produktů.
Komunikační strategie produktu
Přichystalová, Romana ; Přichystalová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikační strategie svatebního salonu La Queen. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, která slouží pro přiblížení dané problematiky. Ve druhé části práce je obsažena analýza současného stavu svatebního salonu, která je zakončena vlastním průzkumem, kde byly vyhodnoceny zveřejněné dotazníky. Hlavním cílem diplomové práce je, na základě provedených analýz a zpracovaných dostupných informací z vlastního průzkumu, navrhnout soubor opatření vedoucích k formulaci vhodné marketingové komunikační strategie produktu vybrané firmy.
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Švecová, Michaela ; Rygl, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozbor marketingových aktivit společnosti Century 21 All Inclusive, která se zabývá především prodejem a pronájmem nemovitých věcí. Tato práce se skládá z teoretické části, kde jsou rozebrány jednotlivé pojmy týkající se marketingu a realitního trhu. Druhá část je zaměřena na představení společnosti a provedení jednotlivých analýz a ve třetí části budou řešeny jednotlivé návrhy ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.